//

contacten gewist na overname oude iphone

contacten gewist na overname oude iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een simkaart van mijn werk in de oude iphone van mijn vriend gedaan. Alle instellingen terug gezet en enthousiast begonnen met het wissen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-12, 16:16
sannekk sannekk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard contacten gewist na overname oude iphone

Ik heb een simkaart van mijn werk in de oude iphone van mijn vriend gedaan. Alle instellingen terug gezet en enthousiast begonnen met het wissen van apps, berichten enz. Toen ik bijna klaar was met het wissen van alle contacten, belde mijn vriend. Op zijn nieuwe iphone zijn ook alle contacten gewist...
we snappen niet hoe? Hoe zijn deze gelinkt? Ik heb deze iphone niet aan de mac gehangen, alleen kaartje erin gedaan. Is het dan via iCloud?
Waarschijnlijk kunnen we via de mac de laatste backup van nummers terug plaatsen maar dan mist ie er nog veel...
Wie weet wat te doen? zijn ze terug te halen? en vraag 2: hoe kan ik deze iphone helemaal loskoppelen van andere iphones? Hoef er alleen maar mee te bellen en mailen. Geen icloud, apps ofzo nodig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-12, 16:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dat wissen kan inderdaad door iCloud komen (of Google Sync als je dat gebruikt).

Het lijkt handiger om de oude iPhone via iTunes op je Mac als nieuw te herstellen en dan aan een andere Apple ID te koppelen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren

Labels
contacten gewist, contacten terughalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe verwijder ik oude contacten grandao74 iPhone algemeen 3 21-06-11 00:10
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 sjaak5293 iPhone algemeen 5 17-08-10 18:37
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 sjaak5293 iTunes 3 17-08-10 17:50
Windows: iphone contacten gewist leagallow iTunes 2 06-10-08 20:31
Oude contacten niet zichtbaar op iPhone Cmdaulnis iPhone algemeen 2 17-08-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.