//

iMessage

iMessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een probleem... Sinds 2 dagen doet iMessage op in ieder geval 3 iPhones binnen 1 Apple ID heel vreemd, namelijk het volgende: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-12, 18:08
tsja.... tsja.... is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard iMessage

Ik zit met een probleem...

Sinds 2 dagen doet iMessage op in ieder geval 3 iPhones binnen 1 Apple ID heel vreemd, namelijk het volgende:

Wanneer ik een bericht stuur naar een vriendin van mij, krijgt mijn ene zusje en mijn andere zusje (die de andere iPhone bezit) hetzelfde bericht te zien in het venster bij diezelfde vriendin, alsof ze die zelf heeft gestuurd. Andersom precies hetzelfde. Die vriendin van mij ziet echter alleen dat ze met mij praat.

Ik heb het idee dat het iets met email en telefoonnummer heeft te maken. Maar als ik bij instellingen kijk van iMessage staat er ook ontvang op 2 adressen, ik kan echter het emailadres niet verwijderen. Ik denk dat daar de fout zit.. Of toch niet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 mei 2012 om 18:30 ----------

Dat was idd het probleem.. Moest alleen ff met email uitloggen ipv email verwijderen...

Slotje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage RoBertoo iPhone Apps 41 30-06-13 23:16
iMessage: Problemen en oplossingen LightPhoenix iPhone algemeen 161 20-10-12 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.