//

iPhone 4S doet het (soms) (niet)...

iPhone 4S doet het (soms) (niet)... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer mijn iphone een tijdje in standby gaat, kan ik 'm enkel nog opstarten in DFU mode. Er zit geen jailbreak op en de laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-12, 15:56
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard iPhone 4S doet het (soms) (niet)...

Wanneer mijn iphone een tijdje in standby gaat, kan ik 'm enkel nog opstarten in DFU mode.
Er zit geen jailbreak op en de laatste ios staat erop. Iemand enig idee ? Toestel is nog geen week oud.
Had langere uitleg willen posten, maar blijkbaar lukt het me niet een langer bericht in dit forum te posten. :-(
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-12, 18:42
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Al herstelt in iTunes en geupdate naar 5.1.1?
  #3  
Oud 10-05-12, 09:26
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik kreeg dus mijn ganse uitleg niet gepost. :-(

Bij aankoop stond het toestel op ios 5.0.
Na aansluiting op laptop werd de upgrade naar 5.0.1 uitgevoerd. Toen begon het toestel de eerste keer "raar" te doen. Heb toen in 5.0.1 een herstel via iTunes uitgevoerd. Toestel heeft toen een dagje gewerkt zonder vast te lopen of uit te vallen.
Eergisteren de update naar ios 5.1.1 gedaan en het probleem is opnieuw begonnen.
Deze keer heeft herstel via iTunes niets opgeleverd. Toestel blijft te pas en te onpas uitvallen. Soms blokkeert de ontgrendel slider zelfs. Dus telkens opstarten in DFU is de enige oplossing.
  #4  
Oud 10-05-12, 09:36
mwhite mwhite is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

ik heb ook dat mijn telefoon soms op zwart gaat kan dan alleen aanzetten door eerst een soft reset te doen.
nu 2x gehad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 trilt soms wel en soms niet Barbara44 iPhone algemeen 2 05-07-11 01:29
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet woutervandenberg iPhone algemeen 1 15-04-10 23:35
iPhone waarvan het scherm het niet doet... nickpap iPhone algemeen 5 04-01-10 09:46
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet bladearrows iPhone algemeen 1 04-01-10 08:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.