//

Blelgie iphone

Blelgie iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds een paar maanden woon ik in belgie hwb levenslang in nederland gewoond maar we ouders wouden weg uit nederland dus zijn we naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-12, 14:15
janvanderheuvel janvanderheuvel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard Blelgie iphone

Hallo
Sinds een paar maanden woon ik in belgie hwb levenslang in nederland gewoond maar we ouders wouden weg uit nederland dus zijn we naar belgie verhuist

***Ik zit met eeen probleem***
ik wil zo goedkoop mogelijk internetten in belgie ik heb nu een jim mobile simkaart 5 euro per 500 mb
Maar dat ik ik elke maand over weeet iemand eeen provider die veel mb geeft en en goedkope prijs


Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-12, 16:26
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mobilevikings
  #3  
Oud 13-05-12, 23:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janvanderheuvel Bekijk bericht
Hallo
Sinds een paar maanden woon ik in belgie hwb levenslang in nederland gewoond maar we ouders wouden weg uit nederland dus zijn we naar belgie verhuist

***Ik zit met eeen probleem***
ik wil zo goedkoop mogelijk internetten in belgie ik heb nu een jim mobile simkaart 5 euro per 500 mb
Maar dat ik ik elke maand over weeet iemand eeen provider die veel mb geeft en en goedkope prijs


Mvg
Je hebt mobile vikings en je hebt generation connect van proximus; beiden hebben voor en nadelen zoals mee alles het geval is, toch gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar generation connect van proximus.

Generation connect kan je wel alleen via de site online herladen, ik vind dat beste er is, lekker makkelijk, heb je pc banking? Dan kan je dit meteen doen. Er is slechts 1 nadeel aan proximus; dat is als je op gprs/edge zit, tergend traag, heel vervelend maar das zowat het enige minpunt.

Mobile vikings; ook goedkoop, beste klantendienst die ik ken, redelijk wat akties bij deze maar ze maken gebruik van het netwerk van base; nadeel is dus dat er nog redelijk wat gaten inzitten, minder 3G dan proximus, ze gaan ook sneller eens bv data panne hebben of smsen die niet toekomen en maar bv na 30min ofzo aankomen, allee, tis niet dat dat iedere dag gebeurt maar ik lees dat heel veel op de mv site. Ik heb zelf nog een mv kaartje maar ik had iedere week data pannen en het was me gewoon beu, ik heb dan generation connect genomen en mv als 2de nr gehouden omdat bij hun EDGE sneller is bij mv, de 3G is dan weer sneller bij proximus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.