iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 3G, er is geen berichtgeving? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/117950-iphone-3g-geen-berichtgeving.html)

Halliehallo 13-05-12 19:41

iPhone 3G, er is geen berichtgeving?
 
Hallo, ik heb dus een Apple iPhone 3G, en als ik een WhatsApp bericht ontvang, moet ik eerst WhatsApp openen, en de berichten refreshen zegmaar, terwijl ik overal volgens mij de 'berichtgeving' aan heb staan.

Wie oh wie kan mij helpen? :)

Timso23 14-05-12 07:42

En heb je dit enkel voor bij WhatsApp of bij al je apps?

Halliehallo 14-05-12 10:14

Nou, ik heb alleen Twitter en WhatsApp, en die geven beide de berichten niet aan.
Volgens mij, doet de mail dit ook niet.

Timso23 14-05-12 10:32

Sinds kort kan je kiezen hoe je berichtgeving verschijnt, misschien eens kijken of je daar wel de juiste hebt aangevinkt. Je kan een pop-up (soortgelijk een sms) laten verschijnen of een klein balkje bovenaan het scherm. Het is mogelijk dat er bij jou 'Geen' staat aangevinkt, dan krijg je dus niks.

Best even app per app bekijken of die aan staat.

XIII 14-05-12 10:45

Die keuzes zijn er toch alleen in iOS5?

Dat draait niet op een 3G...

Timso23 14-05-12 10:48

Excuseer dan voor de verkeerde 'berichtgeving'..:)

Ik heb zelf een 3Gs en daar is het wel met iOS5 te doen, niet bij stilgestaan dat dit op de 3G niet zo is.

Halliehallo 14-05-12 19:37

Kan je een iPhone 3G niet updaten naar OS 5 dan?

XIII 14-05-12 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halliehallo (Bericht 794347)
Kan je een iPhone 3G niet updaten naar OS 5 dan?

Nee, 4.2.1 is de laatste firmware voor de 3G.

Halliehallo 14-05-12 20:33

Maar is er nog een mogelijkheid om die berichtgeving nog aan te zetten, of gaat dat niet lukken met de iPhone 3G?

XIII 14-05-12 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halliehallo (Bericht 794361)
Maar is er nog een mogelijkheid om die berichtgeving nog aan te zetten, of gaat dat niet lukken met de iPhone 3G?

Daar had je ook Berichtgeving, maar anders dan Timso23 suggereerde.

Misschien kan een andere 3G eigenaar je verder helpen?

Halliehallo 15-05-12 14:29

Weet iemand zo snel wie er op dit forum een iPhone 3G heeft?
Want zoals in het begin aangegeven staat: Ik ben nieuw hier.

Bobby007 15-05-12 15:45

Ik heb nog een 3G liggen.
Ik heb dan ook meteen even voor je gecheckt, ga naar 'instellingen' vervolgens naar 'berichtgeving' en kijk bij WhatsApp welke berichtgevingen aan staan, w.o. geluiden, meldingen en badges (deze kan je aan en uit zetten)
Mochten ze allemaal aan staan en je krijgt alsnog geen medingen of badges (als ze aan staan) dan raad ik je de volgende Tip aan:
Verwijder WhatsApp van je telefoon (WhatsApp ingedrukt houden tot de app begint te trillen en er een kruisje verschijnt, op het kruisje klikken en accepteer het verwijder proces)
Vervolgens via de App Store weer WhatsApp downloaden en dan direct de berichtgeving (via instellingen) activeren.
Succes!!

flashingst 16-05-12 17:30

Sorry maar ik heb iets van 5 3G iPhones gehad en op geen van alle werkte push meer goed na de komst van iOS 4.x.x. Denk dat het een verloren zaak is!

Bubbly 16-05-12 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halliehallo (Bericht 794123)
Hallo, ik heb dus een Apple iPhone 3G, en als ik een WhatsApp bericht ontvang, moet ik eerst WhatsApp openen, en de berichten refreshen zegmaar, terwijl ik overal volgens mij de 'berichtgeving' aan heb staan.

Wie oh wie kan mij helpen? :)

Je bedoelt dus dat je geen push-bericht ontvangt?

Ik zou zeggen maak een back-up en herstellen die handel :)

Laurensvdmaas 18-05-12 12:07

Is hij gejailbreakt?
aangezien dat de berichtgeving blokkeerd,
als dit zo is moet je even googelen naar SAM tutorial.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.