//

iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen

iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik heb momenteel m'n iPhone 3GS 32GB bijna zo'n 2 jaar, en ik merk de laatste 2 a 3 weken ( eigenlijk sinds update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-12, 18:04
Embedded Embedded is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen

Hello,

Ik heb momenteel m'n iPhone 3GS 32GB bijna zo'n 2 jaar, en ik merk de laatste 2 a 3 weken ( eigenlijk sinds update 5.0 ) dat deze ontzettend snel leegloopt. Ik had 'm vanacht opgeladen, en vanmiddag om 15:30 was deze al op een luttele 30%. Ik sluit m'n Apps verder goed af, heb Wi-Fi / 3G amper aan staan ( alleen als ik het nodig heb ), alleen s'morgens op de fiets 10 min muziek en smiddags terug naar huis, verder doe ik er geen rare dingen mee. Lijkt me sterk dat dit zo ontzettend veel stroom vreet.

Ik neem aan dat dit aan de accu ligt, maar is dit meteen 'vervangwaardig' gezien dat 55 euro kost.

Ik hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s, accu problemen, en valt uit.. bachelor82 iPhone algemeen 3 06-01-12 19:14
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 hweima iPad algemeen 0 17-10-11 13:31
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 11:45
Iphone 4 accu/warmte problemen alpac iPhone algemeen 2 31-08-10 19:43
accu problemen met iphone 3G pcsw Archief 1 08-08-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.