iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geluid doet het niet meer!!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11858-geluid-doet-niet-meer.html)

bilende 24-04-08 16:49

Geluid doet het niet meer!!!!
 
Hoi jongens,

Ik had even een vraagje die ik tevens op andere fora ben tegen gekomen, maar waar ik het antwoord nog niet op heb gevonden. Als ik bel met mijn iPhone dan hoor ik niks en diegene met wie ik aan de lijn ben hoort niks. Terwijl als ik mijn oordopjes in doe, dan kan ik wel gewoon dingen beluisteren en telefoneren. Daarnaast deed ie het gister toevallig weer wel en kon ik wel gewoon bellen, alleen is ie vandaag weer raar gaan doen en hoor ik dus niet wanneer ik bel. Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Vriendelijk bedankt alvast voor de moeite!!!

midon 24-04-08 16:52

Even het stekkertje van de koptelefoon er in er ere uit halen. Probleem komt vaker voor bij iphone. Als je stekker erin stopt en er weer uithaald zal hij het doen.

bilende 24-04-08 17:12

heb ik al gedaaan, maar hij doet het nog steeds niet..:S:S

ControlSje 24-04-08 18:01

Soms helpt het bij "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" de optie "Herstel alle instellingen" te doen.

Destiny 24-04-08 18:04

Probeer anders eens de ingang van je oordopjes schoon te maken met een oorstaafje. Pas wel op hiermee.

Cgilis 11-05-08 12:19

Ik heb hetzelfde probleem, ik denkt dat het een hardware probleem is, en dat zelfs de microfoon kapot is :-s

Wachten op de 2de iPhone ;-)

cindysmeulders 17-05-08 14:33

...........

S.A.F 17-05-08 15:25

Het werkt vaak WEL door de oordopjes er vaak in- en uit te doen. Soms moet je het 5 - 10 keer doen. Gewoon even wat proberen. Snel eruit trekken, langzaam, tijdens muziek afspelen, tijdens het bellen, etc. Het moet mijns inziens op die manier wel lukken. Het probleem klinkt heel bekend (heb het zelf ook 2x gehad) en dat het speakertje bij je oor kapot is lijkt me sterk.

robbedoesje 25-01-09 09:51

Heb zelf dit probleem regelmatig gehad en was toen ook de reden om een bluetooth oortje aan te schaffen. Wat bij mij veelal werkte was om een speldje te pakken en hiermee zachtje in de ingang van je hoofdtelefoon te roeren.

brakker 05-03-09 10:30

IK heb dit opgelost gekregen door 3 x te resetten !

spysical 05-03-09 15:52

Hoort dit niet in de probleem sectie?

Rio 10-03-09 01:15

ik had exact hetzelfde afgelopen weekend. Tot ik mbv een tandenstoker een enorme dot stof uit mijn jack-ingang viste. Nu worked 'ie weer like a charm.

danzell 06-04-09 17:20

Ik heb precies hetzelfde probleem! en heb alles al gebprobeerd wat ik hier kon vinden resette, herstellen, oordopjes meerdere malen er in en er uit doen! Ook de ingang schoongemaakt (hier kwam niet veel troep uit) en nog steeds doet ie het niet!

Rio 06-04-09 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danzell (Bericht 275210)
Ik heb precies hetzelfde probleem! en heb alles al gebprobeerd wat ik hier kon vinden resette, herstellen, oordopjes meerdere malen er in en er uit doen! Ook de ingang schoongemaakt (hier kwam niet veel troep uit) en nog steeds doet ie het niet!

Werkt het wel wanneer je headset erin zit?

danzell 06-04-09 17:33

Ja als ik de headset erin heb kan ik gewoon muziek luisteren en bellen enz!

Rio 06-04-09 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danzell (Bericht 275215)
Ja als ik de headset erin heb kan ik gewoon muziek luisteren en bellen enz!

dan denk ik toch dat er vuil in je jack-ingang zit en er iets contact maakt daarbinnen. Lampje erbij :-)

danzell 06-04-09 17:49

Ga ik ff doen! geef vanavond even een update over hoe of wat

Update:
Nog steeds niks! heb met een lampje en een kleine naald gekeken maar er zat niks!

Rio 07-04-09 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danzell (Bericht 275222)
Ga ik ff doen! geef vanavond even een update over hoe of wat

Update:
Nog steeds niks! heb met een lampje en een kleine naald gekeken maar er zat niks!

wat ik laatst heb gedaan toen ik hetzelfde euvel had (zag ook geen vuil): wattenstaafje ontdoen van het grootste deel vd watten zodat jij in je jack-ingang past, beetje alcohol erop (wodka mag ook), beetje poeren. Daarna alles weer picobello!

goosemany 09-10-09 01:52

kijk hier maar eens heb me ook een ongeluk gezocht!!
Luckow Design Studios - Fix for iPhone Earphone Bug

Hermadrid 19-08-10 14:53

Hee,

Mijn Iphone 4 is net nieuw maar hij doet het ook niet als ik ipod afspeel. Er komt alleen geluid als ik oordopjes in doe. Hij heeft het eerst wel gedaan zonder oordopjes maar weet niet hoe het komt en telefoneren kan ik soms ook de andere niet horen allleen als ik op luidspreker zet.

WIe weet raad?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.