iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   waarde iPhone 3GS 16GB zwart (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/118599-waarde-iphone-3gs-16gb-zwart.html)

LanaC 19-05-12 12:44

waarde iPhone 3GS 16GB zwart
 
Ik zou graag de iPhone 3GS 16GB overkopen.
Als je belt met het toestel hoort de persoon aan de andere kant van de lijn je niet.
Op het internet had ik al gevonden dat een tweedehands iPhone rond de 200 euro kost - kosten voor geluid = 155 euro.
Dit vind ik toch wat veel dus ik zou graag van kenners de waarde van het toestel weten.
De Wi-Fi-connecter werkt ook niet meer optimaal.

Sarientje 19-05-12 12:57

men vriend heeft zijn Iphone 3GS 16GB voor 170€ gekocht, zonder schade zonder bon
Ik heb mijn Iphone 3GS 8GB voor 190€ gekocht, ook zonder schade maar wel nog met bon en garantie.

Wil jij de Iphone koper of verkopen?
Want ik kom niet helemaal wijs uit aan je bericht, sorry.
Als je wilt verkopen, zou ik vraagprijs gewoon 200€ nemen.
Mocht je willen kopen, zou ik verder kijken naar een toestel zonder schade ;)

LanaC 19-05-12 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sarientje (Bericht 795243)
men vriend heeft zijn Iphone 3GS 16GB voor 170€ gekocht, zonder schade zonder bon
Ik heb mijn Iphone 3GS 8GB voor 190€ gekocht, ook zonder schade maar wel nog met bon en garantie.

Wil jij de Iphone koper of verkopen?
Want ik kom niet helemaal wijs uit aan je bericht, sorry.
Als je wilt verkopen, zou ik vraagprijs gewoon 200€ nemen.
Mocht je willen kopen, zou ik verder kijken naar een toestel zonder schade ;)

ik wil hem kopen. Het toestel is van mijn stiefmama. Daarom dat ik graag deze wil kopen (misschien vriendenprijsje). Ze vroeg me hoeveel haar toestel nog waard was.

ballegooier 19-05-12 14:31

Ik zou niet meer dan 80,- geven voor een toestel met kuren (wat is een Wi-Fi connector, trouwens?)
Je moet dan nog maar zien dat je voor niet nog eens 200,- aan reparatie kosten kwijt bent.
Tip: spreek met je stiefmoeder af dat jij het toestel laat repareren op haar kosten en daarna indien succesvol gerepareerd, een vast bedrag betaald (bijv 200,-)

Diedjuhh 19-05-12 15:24

Dat is echt zonde van het geld, een oude 3GS te laten repareren op die punten. Ik weet niet de precieze bedragen, maar een reparatie van meer dan 100 euro kan je echt niet goed praten op zo'n oud toestel. Als je een 3GS wil (overigens nog een prima Smartphone), kijk even op marktplaats naar een schadevrij toestel.

Sarientje 19-05-12 15:28

Je zou het kunnen laten repareren, maar denk niet dat je onder de 100€ reparatiekosten komt hoor. Kun je beter een 3GS kopen op Marktplaats/Kapaza/2dehands ;)

Rav3n 19-05-12 15:29

Wie zegt dat de defecten hardwarematig zijn?
Is het toestel als eens volledig gereset - cq hersteld via itunes?

flashingst 19-05-12 17:21

Zou ik zeker niet aanhalen, wie weet wat er op den duur nog meer mee kan zijn! Voor rond de 175 euro heb je al een prima 3Gs!

LanaC 19-05-12 19:57

het is eigenlijk niet echt de bedoeling om het te laten repareren, met oortjes werkt het geluid wel en heb tijdelijk een goedkoop toestel nodig waarop ik mails e.d. kan bekijken. Zou 70 euro geen mooi bedrag zijn? Voor die prijs vind ik geen andere gsm en meer kan ik eigenlijk ook niet missen.

XIII 19-05-12 20:01

Wat wil je er dan mee doen?

Als anderen je niet kunnen horen is hij toch niet geschikt als telefoon?

flashingst 19-05-12 20:02

IK zou er niet aan beginnen, dat is mijn mening. Ik zou het denk ik erg vervelend vinden als er een pracht toestel voor me ligt waarvan er zoveel dingen niet werken!

LanaC 19-05-12 20:04

met oortjes verstaan ze me wel, dus dat is niet echt het probleem.
Ik werk graag met iPhone en dees is volgens mij het goedkoopste wat ik kan vinden, ook al werkt het geluid niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 mei 2012 om 20:06 ----------

Wil eigenlijk weten wat jullie zouden doen. 70 euro aan deze iPhone of 70 euro spenderen in een gsm-winkel voor een nokiatje?

flashingst 19-05-12 20:16

In ieder geval niet die iPhone kopen (mijn mening). Ik zou even kijken of je iets erbij kan leggen, misschien een 3G kopen op marktplaats. Of desnoods een iPhone original (2G). Die heb je echt al vanaf 50 euro en zijn voor de beschrijving die jij geeft perfect!

Sarientje 20-05-12 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashingst (Bericht 795326)
In ieder geval niet die iPhone kopen (mijn mening). Ik zou even kijken of je iets erbij kan leggen, misschien een 3G kopen op marktplaats. Of desnoods een iPhone original (2G). Die heb je echt al vanaf 50 euro en zijn voor de beschrijving die jij geeft perfect!

Ja, dat zou ik ook doen als je maar rond de 70€ kunt missen.
Een kapot toestel heb je niets aan, koop dan een 3G of 2G die nog naar behoren werkt. Wanneer je je een duurder toestel kunt permitteren kun je tenminste dat toestel weer terug verkopen of inleveren bij je gsm-shop.
Kapotte toestellen verkopen echt niet goed, de reparatiekosten durven al snel hoger op te lopen dan je op voorhand had gedacht.

Congierge 20-05-12 09:43

Misscien dit een beter optie als rijden geen probleem is. Marktplaats.nl - Iphone 3 GS (Wit) - Mobiele telefoons | Apple iPhone

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 mei 2012 om 09:44 ----------

Is trouwens ook niet veel meer dan 70 euro dus als je 70 voor een beschadigde over hebt, heb je 100 wel hiervoor over denk ik.[COLOR="SlateGrey"]

Marktplaats.nl - Apple Iphone 3GS 32GB Simlock vrij - Mobiele telefoons | Apple iPhone

flashingst 20-05-12 18:32

Pas wel op, sommige dingen zijn gewoon te mooi om waar te zijn he! Bovendien zou ik verzenden zéér afraden!

Congierge 20-05-12 19:12

Klopt , beter kan je er heen gaan en bekijken. Nooit vertrouwen op verzenden!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.