iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod geblokkeerd??? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11861-ipod-geblokkeerd.html)

necarten 24-04-08 17:07

Ipod geblokkeerd???
 
Hey mensen,

Ik heb een Ipod touch 8gb maar me broer wou der in gaan hij heeft paar keer verkeerde w8woord ingebvuld :( en nu kan ik het niet meer openen ik sluit me ipod op de pc dan zegt itunes je ipod is geblokkeerd je kunt het openen via je ipod en ipod zegt sluit je ipod aan op Itunes wie kan me helpen alvast bedankt:)

Destiny 24-04-08 18:03

Je kunt dat omzeilen, maar ik vertel dat liever niet, omdat ik niet zeker weet dat jouw verhaal klopt. Er zijn ook mensen die zon iPod jatten en via het forum de oplossing voor dit probleem willen hebben

topke 24-04-08 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 103642)
Je kunt dat omzeilen, maar ik vertel dat liever niet, omdat ik niet zeker weet dat jouw verhaal klopt. Er zijn ook mensen die zon iPod jatten en via het forum de oplossing voor dit probleem willen hebben

En die mensen helpen we niet, ter verduidelijking ;-)

necarten 24-04-08 18:08

Ik begrijp jullie wel
 
En als ik het naar dixons breng kunnen zij het voor me maken? ik heb nog wel garantie maar ik weet niet of het geldig is voor zoiets?

Destiny 24-04-08 18:18

Ga er maar niet vanuit. Je zal hem waarschijnlijk gewoon moeten restoren

necarten 24-04-08 18:20

restoren via itunes
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 103655)
Ga er maar niet vanuit. Je zal hem waarschijnlijk gewoon moeten restoren

restoren via itunes lukt ook niet en ik heb de boekje gelezen er staat je kan hard reset doen door de 2 knopjes te drukken maar bij kan ik het resetten maar dan komt het weer op dezelfde pagina :S.

Destiny 24-04-08 18:21

Hoezo kun je niet restoren in iTunes :s

necarten 24-04-08 18:23

??
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 103660)
Hoezo kun je niet restoren in iTunes :s

Als ik me ipod aansluit op de pc dan open itunes dan zegt het je moet je het toeganscode moet in vullen op de ipod en me toeganscode was 87501990

topke 24-04-08 18:53

Op mijn iPhone kan ik niet zoveel cijfers gebruiken..
Maar als hij nog in garantie is en je hebt het bewijs dat het de jouwe is zou het volgens mij wel mogelijk moeten zijn om die te laten fixen.

necarten 24-04-08 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 103671)
Op mijn iPhone kan ik niet zoveel cijfers gebruiken..
Maar als hij nog in garantie is en je hebt het bewijs dat het de jouwe is zou het volgens mij wel mogelijk moeten zijn om die te laten fixen.

Is goed ik ga dan in de weekend proberen maar kan het ook zijn omdat ik telkens mijn toeganscode heb gewijzigd dat het daardoor zo is geworden eerst had ik 8570 en daarna dee ik 1990 en me broer dacht dat het 8570 was maar helaas is dit gebeurt maar je moet tog eigenlijk wel een pukcode achtig iets hebben gehad in de doos of ergens ik heb de doos onderzocht niks over dat :(:confused:

joephorssels 22-02-09 16:42

Hetzelfde probleem
 
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik kom niet meer in de iPod, er staat gewoon een beeld op het scherm dat ik mijn iPod met iTunes moet verbinden. Als ik de iPod op de computer aansluit, komt het bericht dat ik eerst het wachtwoord op de iPod moet invullen, voordat ik verder kan in iTunes. Wie kan mij helpen? Desnoods stuur ik het garantiebewijs door.

Mvg,

Joep Horssels

Destiny 22-02-09 16:43

Je hebt een keer het wachtwoord ingegeven. Lijkt me sterk dat je dit zomaar vergeet

joephorssels 22-02-09 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 259502)
Je hebt een keer het wachtwoord ingegeven. Lijkt me sterk dat je dit zomaar vergeet

Ik heb niet het foute wachtwoord ingegeven, ik heb hem uitgezet en de keer erop, toen ik hem aanzette kwam dat teken dat ik mijn iPod met iTunes moest verbinden

joephorssels 22-02-09 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joephorssels (Bericht 259503)
Ik heb niet het foute wachtwoord ingegeven, ik heb hem uitgezet en de keer erop, toen ik hem aanzette kwam dat teken dat ik mijn iPod met iTunes moest verbinden

Btw, ik weet het wachtwoord nu nog steeds ;)

Destiny 22-02-09 16:58

Zet hem in DFU mode en restore.

joephorssels 22-02-09 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 259511)
Zet hem in DFU mode en restore.

Sorry, wat is de DFU mode?
Ik kan hem niet meer met iTunes verbinden.

Destiny 22-02-09 16:59

Kijk eens in de wiki.

joephorssels 22-02-09 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 259513)
Kijk eens in de wiki.

Sorry maar ik ben echt niet ervaren in dit soort forums. Kun je het alsjeblieft in stappen uitleggen, hoe ik mijn iPod weer normaal kan krijgen?

Destiny 22-02-09 17:02

Ik wil je heel graag helpen, maar je moet zelf ook wat moeite nemen om info te vinden. In de wiki staat precies uitgelegd hoe je je iPod in DFU mode zet.

joephorssels 22-02-09 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 259515)
Ik wil je heel graag helpen, maar je moet zelf ook wat moeite nemen om info te vinden. In de wiki staat precies uitgelegd hoe je je iPod in DFU mode zet.

Ik heb het opgezocht op google, en daar staat dat ik hem met itunes moet verbinden. Maar mijn iPod komt dus niet als 'mijn apparaat' in iTunes. Er komt een melding dat ik eerst het wachtwoord moet invoeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.