//

onfatsoenlijk?

onfatsoenlijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind het wel onfatsoenlijk en absurd triest hoe Apple zich gedraagt tegenover dat batterij probleem... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-12, 19:05
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard onfatsoenlijk?

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind het wel onfatsoenlijk en absurd triest hoe Apple zich gedraagt tegenover dat batterij probleem... volgensmij erkennen ze het probleem niet eens volledig, en blijkbaar wuifen ze het weg, want ik heb nog steeds last van dat batterij gezeur, waar ik ook vanaf wil... heb alles al gedaan wat maar kon, maar tis dus blijkbaar een hardware fout waaraan apple dus niks aan wilt doen? Weet niet hoe jullie hier over denken, maar dit is voor mij al een reden bij een volgend toestel gedag te zeggen... want het is niet niks dat batterijprobleem...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-12, 19:07
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Misschien eens langsgaan bij het verkooppunt van je iPhone, mocht dat de Apple website zijn of de Apple store, dan zijn zij jou verplicht garantie te bieden (als je het aankoopbewijs hebt en als je toestel nog binnen de garantie valt). Ik neem aan dat je al een keer hersteld hebt in iTUnes?
  #3  
Oud 19-05-12, 19:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo Bekijk bericht
Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind het wel onfatsoenlijk en absurd triest hoe Apple zich gedraagt tegenover dat batterij probleem...
Welk "batterij probleem" heb je dan?
  #4  
Oud 19-05-12, 19:11
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Timosha, ik bedoel meer in het algemeen het batterij probleem. Dat die gewoon heel snel leegloopt en dergelijke, en dat was blijkbaar niet alleen bij mij, ook bij mij in de omgeving. Bijna altijd gewoon 2x per dag opladen terwijl ik hem niet eens gebruik. Laatst had ik 2x in een week dat mijn batterij percantage 8% was, en in 10 seconde 1% was en uitviel, nog nooit gehad maar heel raar. En flashing, ja al 3x. En bij terug geven qua garantie ben je je telefoon ook weer voor minimaal 2 weken kwijt.. Maar ook bij die laatste ios update 5.1.1 weer geen batterij update. Waarom laten ze dan uberhaupt niet weten waarom niet, en of het dus al 100% bij IEDEREEN verholpen is. Ik weet gewoon dat als ik een dag weg ben, dat me batterij bij thuiskomst altijd 0% is.
  #5  
Oud 19-05-12, 19:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo Bekijk bericht
Timosha, ik bedoel meer in het algemeen het batterij probleem. Dat die gewoon heel snel leegloopt en dergelijke, en dat was blijkbaar niet alleen bij mij, ook bij mij in de omgeving.
OK! Dat algemene "probleem" Nee, dat heb ik niet op mijn iPhone 4S en ook ik mijn omgeving ken ik niemand die dat algemene probleem heeft met een iPhone 4S.
  #6  
Oud 19-05-12, 19:18
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Maar timosha, neem aan dat je dat gedoe met batterij wel mee hebt gekregen? Maar vind jij dat dan niet, apple wuift naar mijn mening het probleem een beetje weg, en dan ook met name paar maanden geleden waarbij best veel mensen last bleken te hebben, en wat je overduidelijk ook op het forum zag. Een batterij probleem is niet niks, je wilt gewoon dat je telefoon wel een dag mee gaat als je tot de avond weg ben,
  #7  
Oud 19-05-12, 19:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo Bekijk bericht
Maar timosha, neem aan dat je dat gedoe met batterij wel mee hebt gekregen?
Ik lees alle berichten op het forum en dus ook die tientallen "batterijdraadjes" (en dit is er blijkbaar weer eentje).

Ik weet dat het accuutje in de iPhone 4S een capaciteit heeft van ca. 1.650 mAh en ik weet dat 3G in het slechtste geval 2.000 mW zendvermogen gebruikt.

Aangezien ik een klein beetje kan rekenen heb ik mijn verwachtingen betreffende de accuduur aan deze feiten aangepast.

Succes verder
  #8  
Oud 19-05-12, 19:32
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Maar blijkbaar zijn er dus meerdere mensen met het probleem, en ben niet de enigste dus. En lijkt het dus erop dat apple gewoon het probleem weg fuift, alsof er niks aan de hand is. Geloof dat ze niet eens het probleem van de batterij wat bij sommige mensen afspeelt, niet eens helemaal door apple word bevestigt. Gewoon de andere kant op kijken, en wachten tot de nieuwe telefoon komt zullen we vast denken. Doen ze er wat aan? geen batterij update in ios 5.1.1 en ook niet aangegeven waarom er geen batterij verbetering in kwam. Ik vind dit persoonlijk een erg slechte zaak, hoe je dus niet met klanten om moet gaan, want ik erger me er dus aan dat mijn batterij dus niet lang door gaat. Zal wel over een maandje me telefoon inleveren voor garantie, als ik op vakantie ga.. En als ik een nieuwe telefoon mag uit kiezen als me abbo is verlengd, overweeg ik zelfs dit weg te doen, als je problemen blijkbaar niets tegen doet..
  #9  
Oud 19-05-12, 19:32
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

aangezien er hier inderdaad al zovele draadjes zijn over de batterij, gaat hier een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.