//

iphone 3GS trilt alleen nog maar

iphone 3GS trilt alleen nog maar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zet deze vraag nog een keer in het forum, heb hem net geplaatst en kreeg toen een reaktie waar ik niet wijzer van wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-05-12, 17:24
jacq2 jacq2 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard iphone 3GS trilt alleen nog maar

Ik zet deze vraag nog een keer in het forum, heb hem net geplaatst en kreeg toen een reaktie waar ik niet wijzer van wordt en de discussie werd direct afgesloten.
dus nog een keer :

sinds kort doet het belgeluid van mijn 3GS het niet meer, als ik gebeld wordt trilt hij alleen nog maar.
De instellingen staan gewoon op belgeluid (en dus niet op trillen), maar hij verdomd het om een belgeluid af te geven.
En, ja, natuurlijk, het kleine knopje aan de zijkant van de telefoon staat gewoon aan, dus hij zou het gewoon moeten doen.
Voor de rest doet alles het, filmpjes hebben gewoon geluid, net als al mijn muziek.
hoe krijg ik hem weer op belgeluid, ik heb nu namelijk gewoon dat ik telefoontjes mis omdat ik het domweg niet hoor dat ik gebeld wordt.
Overigens, telefoon is niet gevallen, zit altijd keurig in een stevige iphone-hoes in mijn tas opgeborgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word ndl Ringtones en Wallpapers 10 26-08-16 12:28
Iphone werkt alleen nog maar zonder simkaart :O? Damn123 iPhone algemeen 2 03-12-11 16:21
iphone start alleen nog maar op in safe modr koekjedebij Archief 3 12-04-11 11:31
Iphone 3g, alleen nog maar noodoproep kunnen voeren alachbaklava iPhone algemeen 4 04-10-08 20:11
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen Joycejew iPhone algemeen 0 18-01-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.