Recente gesprekkenlijst probleem iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb sinds mijn 3gs al het volgende probleem. Wanneer ik mijn "telefoon app" opent en naar "recent" gaat, begint de lijst ongeveer kwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recente gesprekkenlijst probleem iphone 4s
Hoi, ik heb sinds mijn 3gs al het volgende probleem. Wanneer ik mijn "telefoon app" opent en naar "recent" gaat, begint de lijst ongeveer kwart midden op het scherm i.p.v. helemaal aan de top.
zie video: Iphone 4s recente gesprekkenlijst probleem - YouTube Nu heb ik een iPhone 4s met precies hetzelfde probleem, omdat ik dezelfde backup gebruik. Wie weet hiervoor een oplossing zonder mijn iphone 4s te herstellen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens geprobeerd de (hele) gesprekkenlijst te verwijderen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik het niet weten sorry..
|
Labels |
gesprekkenlijst, iphone, recent calls |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Recente foto's iPhone niet zichtbaar op pc | VTI.Daan | Muziek, foto & video | 3 | 17-09-12 21:49 |
recente iPhone of iPad met 3G | peterde1 | iPhone algemeen | 3 | 13-05-12 01:26 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|