//

Verkeerde ID Imessage

Verkeerde ID Imessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik was al in het bezit van een 4s. Nu heb ik er voor mijn partner ook 1 gekocht. Ik dacht slim te zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-05-12, 21:34
dmichelv dmichelv is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Verkeerde ID Imessage

Goedenavond,
Ik was al in het bezit van een 4s. Nu heb ik er voor mijn partner ook 1 gekocht. Ik dacht slim te zijn en mijn reservekopie via itunes op haar phone te zetten. Alle instellingen zijn idd over genomen. Iets te veel.

De Iphone heeft mijn naam gekregen, dit is makkelijk te wijzigen. Ook bij de aankoop van een app via de appstore, verscheen mijn AppleID. Dit was ook niet moeilijk te wijzigen.

Echter bij het aanzetten en activeren van Imessage verschijnt wederom mijn apple ID. Waar ik dit moet wijzigen kan ik nergens vinden. Op internet vind ik alleen terug hoe je je telnummer moet wijzigen maar nergens kan ik vinden hoe bij Imessage de Apple ID te wijzigen.

Heeft iemand de oplossing voor mij? Ik wil nl niet de Iphone weer helemaal opnieuw installeren.

Mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-12, 21:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dmichelv Bekijk bericht

Echter bij het aanzetten en activeren van Imessage verschijnt wederom mijn apple ID. Waar ik dit moet wijzigen kan ik nergens vinden. Op internet vind ik alleen terug hoe je je telnummer moet wijzigen maar nergens kan ik vinden hoe bij Imessage de Apple ID te wijzigen.
Maak voor jouw partner een nieuw iCloud Apple ID aan met een @me.com e-mail adres en gebruik dat.

Gebruik voor verdere details de zoekfunctie van het forum want dit "probleem" is al heel vaak besproken.
  #3  
Oud 30-05-12, 22:11
dmichelv dmichelv is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Dank voor de reactie. Ik ben al aan het zoeken geweest maar kon het toch niet vinden. Ligt waarschijnlijk aan mij maar ook dan heb ik de oplossing nog niet.
Ook de door jouw gegeven oplossing werkt niet. Ik heb een nieuwe icloudaccount aangemaakt maar nog steeds komt imessage met mijn inlognaam als ik imessage aanzet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verkeerde apple id sannewouda iPhone algemeen 5 21-02-12 16:21
iPad: Verkeerde download Fransie20 Jailbreak 8 20-07-11 22:20
verkeerde email Danielle88 iPhone Apps 1 28-07-10 14:27
verkeerde batterijweergave dpz iPhone algemeen 4 22-07-10 15:49
Verkeerde beltoon lodevs Ringtones en Wallpapers 2 07-10-08 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.