//

iphone kwijt

iphone kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2-3 maanden geleden op vakantie gloednieuwe iphone 4gs kwijtgeraakt Was in het buitenland dag daarna meteen naar t-mobile gebeld antwoord was dat ik het beste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-12, 02:10
sjaak12 sjaak12 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard iphone kwijt

2-3 maanden geleden op vakantie gloednieuwe iphone 4gs kwijtgeraakt
Was in het buitenland dag daarna meteen naar t-mobile gebeld antwoord was dat ik het beste aangifte in desbetreffende land kan doen en dan maar hopen dat het hier werd geaccepteerd , wegens omstandigheden was dit niet te doen .
Ik heb gelukkig vorige week mijn verzekering op kunnen zeggen, maar ik zit nu nog wel 10 maanden lang aan een simkaart vast waar ik niks aan heb ( geen plaatsvervangend toestel )

uh mijn vraag is dus eigenlijk is er geen iphone 4/gs te koop met t-mobile simlock maar dan wel gewoon los , zodat die prijs van 600 euro ietswat lager uitgaat vallen. of heeft iemand misschien een ander idee wat mij erg blij gaat maken ?

Alvast bedankt en help mijaub af van mijn appie telefoon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-12, 08:55
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Heb je Find My iPhone niet geïnstalleerd? Zodra er contact is met Wi-Fi, dan weet je in ieder geval dat hij nog ergens in gebruik is en kun je hem compleet wissen!

Verder zou ik eens op Maktplaats of in dit forum in het kopje te koop kijken. Ik heb onlangs nog een iPhone 4 16GB voor 350 euri gekocht. Zag er gewoon strak uit zonder gebruikerssporen!

Wel balen dat je dat ding kwijt bent.....
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #3  
Oud 02-06-12, 11:36
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Als je (héél) goed oplet dan kun je voor de juiste prijs een goede telefoon scoren via bijvoorbeeld hier op het forum of op Marktplaats (NIET VERZENDEN!)
  #4  
Oud 03-06-12, 12:28
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

***** dat zoiets gebeurt Op Marktplaats o.i.d. kun je gebruikte iphone's kopen voor een redelijke prijs én ze zien er nog puntgaaf uit. Had voorheen zelf een iphone 4 32GB voor €350 gekocht en zat geen enkel krasje op, helemaal als nieuw nog. Het kost wel enige tijd om zoiets te vinden, maar het is het zoeken waard. Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
smsjes kwijt op Iphone 4 jolandavanmameren iPhone algemeen 2 23-08-11 22:05
Iphone kwijt... michielvh94 iPhone algemeen 1 12-12-10 00:32
Mac OS X: Iphone data kwijt bokky Desktop-applicaties 2 18-10-09 11:15
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt volonte iPhone algemeen 3 07-02-09 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.