iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4s terug opgestuurt vanwege probleem? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/119748-iphone-4s-terug-opgestuurt-vanwege-probleem.html)

hot12345 05-06-12 18:57

Iphone 4s terug opgestuurt vanwege probleem?
 
Beste iphone members,

ik had aantal problemen met de iphone:

- krakend geluid

- automatisch apps aflsuiten

- zich zelf reboote

- binnen 15 min batt opgeladen, bel je daalt 't naar 30 %.

Heb 't terug opgestuurt naar iphone.

Mijn vraag nu.. wat gaat er nu gebeuren?

vind er daadwerkelijk een onderzoek plaats of is 't zo dat ik een nieuwe krijg?

hoe gaat dat in zijn werk?

Guest-20180925190238 05-06-12 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 800364)
Heb 't terug opgestuurt naar iphone.

Mijn vraag nu.. wat gaat er nu gebeuren?

vind er daadwerkelijk een onderzoek plaats of is 't zo dat ik een nieuwe krijg?

hoe gaat dat in zijn werk?

Dat ga je aan iphone moeten vragen (denk ik) :)

Bobby007 05-06-12 19:09

Nou ik denk dat er eerst wel een onderzoek plaats vind, en dat er daarna gekeken gaat worden wat er moet gebeuren.
Maar persoonlijk denk ik dat je iPhone herstelt gaat worden en terug gezet wordt naar fabrieks instellingen. Het is dus te hopen of je ja dan nee een reservekopie gemaakt heb in iTunes dan wel in iCloud. Anders ben je je data kwijt.
Mocht het toevalliger wijs zo zijn dat je wellicht toch een nieuwe iPhone 4S krijgt, dan geldt het bovenstaande ook!!
Had je zelf al geprobeerd te herstellen?

hot12345 05-06-12 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 (Bericht 800367)
Nou ik denk dat er eerst wel een onderzoek plaats vind, en dat er daarna gekeken gaat worden wat er moet gebeuren.
Maar persoonlijk denk ik dat je iPhone herstelt gaat worden en terug gezet wordt naar fabrieks instellingen. Het is dus te hopen of je ja dan nee een reservekopie gemaakt heb in iTunes dan wel in iCloud. Anders ben je je data kwijt.
Mocht het toevalliger wijs zo zijn dat je wellicht toch een nieuwe iPhone 4S krijgt, dan geldt het bovenstaande ook!!
Had je zelf al geprobeerd te herstellen?

Ja er komt eerdt een onderzoek ja dat.klopt,
Ja ik heb 't herstelt,de probleem bleef nog steeds aanwezig...

Wat kunnen ze maken?

Hoop eerljjk gezegd op een nieuwe toestel..

Bobby007 07-06-12 11:42

Ik denk dat het een software probleem is, en dat ze dat gaan herstellen, d.m.v. nieuwe software (iOS 5.1.1) plus dat hij terug gezet gaat worden naar fabrieks instelling, dus als nieuwe iPhone geconfigureerd wordt, misschien dat de batterij vervangen gaat worden (zijn niet al te grote kosten)!
Ik denk dus niet dat je nieuwe krijgt...
Mocht dat wel zo zijn heb je een mazzeltje

hot12345 07-06-12 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 (Bericht 800759)
Ik denk dat het een software probleem is, en dat ze dat gaan herstellen, d.m.v. nieuwe software (iOS 5.1.1) plus dat hij terug gezet gaat worden naar fabrieks instelling, dus als nieuwe iPhone geconfigureerd wordt, misschien dat de batterij vervangen gaat worden (zijn niet al te grote kosten)!
Ik denk dus niet dat je nieuwe krijgt...
Mocht dat wel zo zijn heb je een mazzeltje

Stel de probleem blijft zich herhalen.. wat gebeurd er dan?

ik heb 't zelf ook herstelt natuurlijk.. wat is de vershil als hun 't doen? :D

hoor 't graag van je.

Bobby007 07-06-12 12:22

Het verschil is (denk ik) dat "hun" het geheugen (ROM) kunnen flashen en er dan 'verse' software op kunnen zetten (let wel ik weet dit niet 100% zeker).
Als het probleem zich blijft herhalen na terugkomst, zou ik als ik jou was een dagje Amsterdam plannen en naar de Apple Store gaan en daar je probleem voorleggen (mocht je natuurlijk in het bezit zijn van de originele bon/garantiebewijs). Dan is het hoogst waarschijnlijk dat jouw 4S om geruild wordt tegen een "nieuwe" dit is meestal een refurbished model (allemaal nieuwe onderdelen, eigenlijk gewoon een nieuwe)

hot12345 07-06-12 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 (Bericht 800766)
Het verschil is (denk ik) dat "hun" het geheugen (ROM) kunnen flashen en er dan 'verse' software op kunnen zetten (let wel ik weet dit niet 100% zeker).
Als het probleem zich blijft herhalen na terugkomst, zou ik als ik jou was een dagje Amsterdam plannen en naar de Apple Store gaan en daar je probleem voorleggen (mocht je natuurlijk in het bezit zijn van de originele bon/garantiebewijs). Dan is het hoogst waarschijnlijk dat jouw 4S om geruild wordt tegen een "nieuwe" dit is meestal een refurbished model (allemaal nieuwe onderdelen, eigenlijk gewoon een nieuwe)

Dankjewel voor je duidelijke uitleg...

Stel ik hou de probleem nog steeds..
De toestel heb ik alsnog bij Wehkamp gekocht...

kan ik 't alsnog bewijze van naar de Apple Store in amsterdam brengen of hoe zit dat?

colliehome 07-06-12 13:13

Stel, stel ,stel.... stuur het toestel op en wacht af. Als het onder garantie is zal je drie weken moeten wachten op het verdict. Geduld dus. Daarom hier een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.