iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone power button probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/119867-iphone-power-button-probleem.html)

Vinxion 07-06-12 15:54

Iphone power button probleem
 
Hallo,

Enige tijd geleden is het stukje plastic van de backcover tussen de silvere rand en de powerbutton eruitgevallen. Sinds die tijd doet de powerbutton het niet meer. Hij zit er nog wel in en je hoort hem gewoon klikken als je hem inklikt maar er gebeurd niks. Kan ik dit probleem verhelpen door een nieuwe backcover erop te zetten.
Er zat al een tijdje een barstje in dat stukje plastic sinds toen deed hij het ook niet altijd meer alleen al drukte ik dan in de hoek dan deed hij het altijd.
ik zou graag willen weten wat jullie ervan denken .
Bvd,
Onno

wouter1981 07-06-12 16:30

Ik verwacht niet dat een nieuwe back cover je probleem gaat oplossen. Je zult dan ook de power button moeten vervangen.
Maar aangezien je iPhone toch helemaal uit elkaar moet halen om een nieuwe back cover te plaatsen lijkt mij het tegelijk vervangen van de power button geen grote extra uitgave.

Informeer eens bij iCulture Repair.

Vinxion 07-06-12 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 800811)
Ik verwacht niet dat een nieuwe back cover je probleem gaat oplossen. Je zult dan ook de power button moeten vervangen.
Maar aangezien je iPhone toch helemaal uit elkaar moet halen om een nieuwe back cover te plaatsen lijkt mij het tegelijk vervangen van de power button geen grote extra uitgave.

Informeer eens bij iCulture Repair.

bedankt voor je reactie. doordat het stukje plastic eruit is kan ik me power button door te bewegen deze er ook uithalen. Aan deze knop is niks stuk dus volgensmij al bestel ik een nieuwe button heb ik precies dezelfde.

Amateurtje 15-07-12 18:23

hi...
Ik weet niet of je het power button al hebt gemaakt. maar ik heb een gelijkwaardige probleem. Mijn power button doet het niet na een harde val. Ik heb geprobeerd om de iphone te openen en de power button opnieuw te zetten maar die werkte alsnog niet..
Heb jij misschien wat tips.
by the way. Als je dus moeite hebt met de iphone te vergrendelen of uit te zetten kan je via de settings je iphone zo instellen dat het makkelijker gaat om je iphone te vergrendelen.
Je moet naar de instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> AssistiveTouch -> Aan
Hierna verschijnt er een klein rondje ergens op je scherm. Die blijft altijd daar staan. Tenzij je het weer uit zet. Je kan het ook verplaatsen.
Als je er op klikt wordt het vergroot en klik je op apparaat. Als gevolge klik je op de 'vergrendel scherm'. Dan vergrendel je je scherm. Wanneer je er op blijft drukken verschijnt de 'rode slide' waarmee je je iphone kunt uitschakelen.
Wees niet bang. Je kan je iPhone weer aanzetten door het eventjes je iPhone te laden.

groetjes...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.