//

Hoe foto's terughalen van niet te herstellen iPhone 4G?

Hoe foto's terughalen van niet te herstellen iPhone 4G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Een tijdje geleden is mijn iPhone kapot gegaan en deze is niet te herstellen. Nu staan er allemaal dierbare foto's en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-12, 17:47
edj1209 edj1209 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard Hoe foto's terughalen van niet te herstellen iPhone 4G?

Ik heb een probleem. Een tijdje geleden is mijn iPhone kapot gegaan en deze is niet te herstellen. Nu staan er allemaal dierbare foto's en videos op die ik heel graag terug zou willen halen. Ik gebruikte op die telefoon geen iCloud.
Nu heb ik laatst gehoord dat iemand een soortgelijk probleem had, alleen was zijn telefoon gestolen. Ook hij gebruikte geen iCloud, maar heeft op de een of andere manier toch de foto's terug kunnen halen via iCloud met het serienummer van zijn telefoon ofzo. Ik ben al even aan het proberen, maar het lukt mij totaal niet...
Heeft iemand tips om mijn foto's op de een of andere manier terug te halen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-12, 15:30
iphone111 iphone111 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, helaas.
Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?
Ook mij zou het veel waard zijn de foto's terug te krijgen.
  #3  
Oud 16-08-12, 11:30
arts24 arts24 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Als je regelmatig een reservekopie van je iphone hebt gemaakt staan daar de foto's als het goed is in. Er zijn programma'tjes, weet zo even geen exacte naam (zoek in google even op bijv. "iPhone backup extractor" o.i.d), die de foto's uit de reservekopie kunnen halen.

Wellicht kan dit je helpen.

Greetz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
data foto terughalen van gecrashte iphone zonder back up aby iPhone Apps 0 06-06-12 15:39
Foto's van iPhone 3GS halen, zonder te herstellen SpinalScratch Muziek, foto & video 8 30-06-11 11:36
Foto's terughalen dudematters Muziek, foto & video 5 28-09-10 20:45
'gewiste' contacten nog in iphone, hoe terughalen? Haajee iPhone algemeen 5 04-11-09 08:48
Foto's op je Iphone via sync gezet, terughalen op pc naafje iTunes 0 27-01-08 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.