iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 tegelijkertijd Updaten jailbraken unlocken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/120018-iphone-4-tegelijkertijd-updaten-jailbraken-unlocken.html)

lecson 09-06-12 21:19

Iphone 4 tegelijkertijd Updaten jailbraken unlocken
 
Hallo

Ik heb een Iphone 4
IOS: 4.3.3
Firmware: 1.59.00

Er zit jailbrake op en unlock

Ik wil dit natuurlijk ook op de geupdate versie hebben.
Ik wil natuurlijk alleen mijn IOS updaten, Alleen welke ios kan ik gebruiken zonder mijn firmware te updaten, de IOS moet ik wel kunnen jailbraken en unlocken + moet het optie van SAM komen.

Ik heb met TU mijn SHSH opgeslagen en daaruit las ik dat ik kan updaten naar 5.0.1 zonder mijn firmware te updaten.

Klopt dit? en wat raden jullie mij aan?
Ik wil natuurlijk niet mijn Iphone verklo*en

lecson 10-06-12 00:24

niemand???

zo moeilijk is het toch niet?

ik hoef alleen te weten hoe ik mijn IOS kan updaten zonder mijn base bestand te updaten..

ballegooier 10-06-12 00:30

O, zeg dat dan meteen ;) Je moet zelf een custom ipsw maken, daarna shift herstellen met die zelf gemaakte ipsw.
Dacht ik toch zo (geen ervaring)

Maar daar moet toch alle info reeds over te vinden zijn op dit forum?

Guest-20180925190238 10-06-12 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lecson (Bericht 801361)

zo moeilijk is het toch niet?

Natuurlijk is dat niet moeilijk :rolleyes: Je gebruikt de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "custom firmware". Simpel, hé :p

lecson 10-06-12 12:58

Bedankt.

Dus met de custom firmware update ik mijn base bestand niet?
En daar kan ik hackactiveren aanvinken?
Nadat ik de custom firmware erop heb gezet(5.1.1) dan kan ik die jailbraken met Absinthe??
Als dat allemaal gedaan is kan ik hem nog met SAM activeren?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2012 om 12:07 ----------

Updaten of herstellen naar iOS 5.1.1 om te unlocken

Met de jailbreaktool redsn0w is het mogelijk om een zogenaamde custom firmware aan te maken, waarvan de naam zal beginnen met NO_BB. De update van de modemfirmware zal niet plaats vinden als je een update naar iOS 5.1.1 uitvoert op een iPhone met behulp van een dergelijke custom firmware.

Met redsn0w 0.9.11b1 of hoger een custom firmware aanmaken waarmee je kunt updaten naar iOS 5.1.1. De jailbreak zal dan in eerste instantie tethered zijn.


Je kunt Rocky Racoon 5.1.1 Untether via Cydia installeren. Met behulp van deze tool maak je de jailbreak alsnog untethered.



Is dit de juiste volgorde? of is dit een verouderde manier?

Guest-20180925190238 10-06-12 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lecson (Bericht 801410)

Is dit de juiste volgorde? of is dit een verouderde manier?

Waarom ga je niet gewoon verder in het "Unlock" of "Jailbreak" forum? Dit is geen "iPhone Algemeen" probleem :rolleyes:

Michael 10-06-12 13:27

Wat Timosha zegt daar verder zoeken deze gaat op slot.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.