//

Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken

Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gegroet! Heb een iphone gekocht en wou eens vlug alles instellen en dus m'n apple ID aanmaken, heb alles gedaan tot ik tegenkwam , wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-06-12, 10:04
mArAdonA mArAdonA is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken

Gegroet! Heb een iphone gekocht en wou eens vlug alles instellen en dus m'n apple ID aanmaken, heb alles gedaan tot ik tegenkwam , wat ik hier al 100x gelezen heb , kredietkaartgegevens invullen. Nu weet ik wat ik moet doen, gratis app downloaden enzo... MAAR m'n e-mailadres is al bekend dus zou eigenlijk m'n account moeten deleten en een nieuw aanmaken. Nu lees ik op de site dat dit niet gaat. Enkel aanpassen.
Vrees dat dit niet voldoende is...
Kan m'n wachtwoord enzo aanpassen maar dat is niet voldoende. Ik wil bij m'n nieuw hetzelfde e-mailadres gebruiken en dan nog, m'n naam is ook dezelfde
Alvast een dikke DANK U!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-12, 10:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mArAdonA Bekijk bericht
Ik wil bij m'n nieuw hetzelfde e-mailadres gebruiken en dan nog, m'n naam is ook dezelfde
Dat wil Apple dan weer niet Je gaat een nieuw Apple ID moeten aanmaken met een ander e-mail adres. Naam en adres mag hetzelfde zijn. Ik heb vier (4) Apple ID's, met telkens een ander e-mail adres, met dezelfde naam.

Overigens, die vraag heb je al gesteld in onderstaand topic:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ple-store.html
  #3  
Oud 10-06-12, 10:33
mArAdonA mArAdonA is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

ja sorry, ben al sedert eergisteren naar een oplossing aan het zoeken maar heb het gewist bij het andere.

het is me trouwens gelukt na lang "prutsen". Bij apple ID aanpassen heb ik m'n naam en e-mailadres aangepast in iets anders. En dan heb ik een nieuw aangemaakt via gratis app zodat ik nu optie 'geen' kan aanvinken bij betalingswijze.

Toch bedankt voor het vlugge antwoord...

mArAdonA
  #4  
Oud 10-06-12, 10:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mArAdonA Bekijk bericht
Bij apple ID aanpassen heb ik m'n naam en e-mailadres aangepast in iets anders. En dan heb ik een nieuw aangemaakt via gratis app zodat ik nu optie 'geen' kan aanvinken bij betalingswijze.
Bedankt voor de terugkoppeling Interessante oplossing
  #5  
Oud 18-04-14, 10:06
Rabena Rabena is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Doetinchem
Berichten: 1
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat wil Apple dan weer niet Je gaat een nieuw Apple ID moeten aanmaken met een ander e-mail adres. Naam en adres mag hetzelfde zijn. Ik heb vier (4) Apple ID's, met telkens een ander e-mail adres, met dezelfde naam.

Overigens, die vraag heb je al gesteld in onderstaand topic:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ple-store.html
geen verkoop in dit topic

Laatst gewijzigd door colliehome; 18-04-14 om 10:20. Reden: verkoop in verkoopforum graag
  #6  
Oud 19-10-14, 14:10
Vraagteken Vraagteken is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo, ik wil uitloggen in iCloud om met mijn nieuwe apple id in te kunnen loggen, maar dan wordt het wachtwoord van mijn oude id gevraagd. Op dit ww (als het al het goede is), wordt niet gereageerd. Als ik een nieuw ww aanvraag, krijg ik de melding dat het naar mijn oude mailadres (id) gestuurd wordt, ik ontvang daar echter niets. Als ik vervolgens mijn oude id zoek wordt het niet gevonden. Wat nu?
Reageren

Labels
aanpassen, apple id deleten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Groepen verwijderen en opnieuw aanmaken Hotelstlaurans iPhone algemeen 10 10-11-12 22:05
Foto: Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt? theycallmewooz Muziek, foto & video 4 10-06-12 10:16
Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe? Steef2912 iCloud 2 21-12-11 16:02
Windows: Krijg m'n Apple ID niet aangemaakt.... Impact iTunes 1 06-12-11 20:21
Windows: Als ik account wil aanmaken dan... Tim1995 iTunes 7 26-08-10 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.