//

iPhone 3GS heeft nooit volledige 256MB RAM

iPhone 3GS heeft nooit volledige 256MB RAM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey allemaal, Ik heb een gejailbreakte iPhone 3GS van nu bijna 2 jaar oud. de laatste tijd is die echt suuuuuper traag. apps crashen constant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-12, 16:19
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard iPhone 3GS heeft nooit volledige 256MB RAM

Heey allemaal,
Ik heb een gejailbreakte iPhone 3GS van nu bijna 2 jaar oud.
de laatste tijd is die echt suuuuuper traag.
apps crashen constant en als ik bij whatsapp een berichtje typ dan duurt het echt 5 seconden voordat de letters die ik getypt heb in beeld komen.
Als ik al mijn apps sluit en de telefoon opnieuw start dan heb ik maximaal maar iets van 130MB werkgeheugen. als ik ook maar 1 app opstart dan zit dit vaak al op 80 en als ik een beetje normaal bezig wil zit ik zo rond de 15MB.

ik weet dan een 3GS 256MB RAM geheugen moet hebben maar ik kom dus met moeite aan de helft, hoe kan dit? en kan ik ergens vinden wat eventueel zoveel geheugen verbruikt?

groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-12, 00:47
RaggedKnife RaggedKnife is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 42
Standaard

Ios zelf moet ook nog werken dat kost een boel ram en volgens mij gaat door die jailbreak ook een boel ram weg...
  #3  
Oud 16-06-12, 06:25
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Viel me destijds met de iPhone 3G ook al op. Met iOS 4 er op bleef er werkelijk niets meer over van die 128mb. De iPhone 4 heeft 512mb dat is net effe lekkerder; bijna altijd ruim voldoende ram voorhanden.

Beste is misschien zon geheugen opruim app te gebruiken. Dan hoef je niet meerdere malen per dag je iPhone uit en aan te zetten als je weer een opgeschoond geheugen wilt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
RAM iPhone 4 t-kroon iPhone algemeen 8 22-11-10 16:59
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3, die nog nooit gejailbreaked is is niet te jailbreaken! robin.b Jailbreak 0 04-04-10 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.