iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem bij restoren van iPhone 4S via iCould (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/120352-probleem-restoren-iphone-4s-via-icould.html)

KrisV 15-06-12 11:33

Probleem bij restoren van iPhone 4S via iCould
 
Beste,


nadat mijn vorige iPhone 4S gestolen is geweest heb ik mijn nieuwe iPhone 4S restored via iCloud waarbij nagenoeg alles perfect is verlopen.

Alles behalve de muziek op m'n iPhone krijg ik niet goed. Er staan ca. 600 nummers op en hij wilt makkelijk een 150 nummers niet meer afspelen en bij anderen geeft hij verkeerde titels. Wat er juist gebeurd bij de muziek die hij niet herkent is dat het nummer track, afspeellijst, artiest, foto... wel verschijnt op het scherm maar het nummer begint gewoon niet en hij loopt vast.

Heb al update's gedaan, verschillende keren opnieuw gesyncroniseerd met iTunes, ... maar het lijkt niet te helpen.

Allebei de iPhone 4S'en (zowel de gestolen als mijn nieuwe) hebben GEEN jailbreak en zijn nieuw officieel bij Apple verkocht.

Heeft er nog iemand een dergelijk probleem gehad of kent iemand de oplossing?

Alvast bedankt voor jullie hulp ! Groetjes en fijne kennismaking,
Kris

michielvdp 15-06-12 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisV (Bericht 802575)
Beste,


nadat mijn vorige iPhone 4S gestolen is geweest heb ik mijn nieuwe iPhone 4S restored via iCloud waarbij nagenoeg alles perfect is verlopen.

Alles behalve de muziek op m'n iPhone krijg ik niet goed. Er staan ca. 600 nummers op en hij wilt makkelijk een 150 nummers niet meer afspelen en bij anderen geeft hij verkeerde titels. Wat er juist gebeurd bij de muziek die hij niet herkent is dat het nummer track, afspeellijst, artiest, foto... wel verschijnt op het scherm maar het nummer begint gewoon niet en hij loopt vast.

Heb al update's gedaan, verschillende keren opnieuw gesyncroniseerd met iTunes, ... maar het lijkt niet te helpen.

Allebei de iPhone 4S'en (zowel de gestolen als mijn nieuwe) hebben GEEN jailbreak en zijn nieuw officieel bij Apple verkocht.

Heeft er nog iemand een dergelijk probleem gehad of kent iemand de oplossing?

Alvast bedankt voor jullie hulp ! Groetjes en fijne kennismaking,
Kris

Hoi Kris,

Ik heb dit ook gehad. De enige oplossing die bij mij werkte was een volledige reset naar fabriekswaarden en dan opnieuw synchroniseren.

Je kan ook eerst proberen de namen van je afspeellijsten te veranderen en kijken of die dat pakt.

KrisV 15-06-12 11:44

Dag Michiel,


bedankt voor je snel antwoord ! Heb de afspeellijsten eens allemaal gewist, opnieuw nieuwe gemaakt en terug gesyncroniseerd maar hielp niet.

Zoals je voorstelt zal ik vanavond eens proberen een volledige reset naar fabriekswaarden te doen.

Zal laten weten of het werkt :-)

Groetjes,
kris

michielvdp 15-06-12 14:33

Ben benieuwd maar zou gewoon moeten werken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.