//

Snelste software en beste voor muziek iPod Touch 1G

Snelste software en beste voor muziek iPod Touch 1G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb net een goedkope iPod Touch 1G met 16GB op de kop getikt voor een heel zacht prijsje. Mijn vraag is wat voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-12, 18:06
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard Snelste software en beste voor muziek iPod Touch 1G

Hey,

Ik heb net een goedkope iPod Touch 1G met 16GB op de kop getikt voor een heel zacht prijsje. Mijn vraag is wat voor deze relatief oude iPod de beste software versie is waarop hij het best loopt? Ik gebruik hem alleen voor muziek, heeel misschien een keer een internetpagina checken als mijn iPhone leeg is ofzo... En is de iPod Touch 1G dan ook zo maar de downgraden zonder problemen?

Hoor het graag even!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-12, 18:43
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Als je je iPod aansluit aan je computer opent iTunes zich (of dit moet je zelf doen, hangt van je instelling af), als je in de linkerzijbalk je iPod selecteert kan je meteen de laatste software die beschikbaar is voor je iPod downloaden en installeren.

Volgens mij zijn alle iOS versies lager dan 5.0 te downgraden, zolang je de (SHSH) blobs maar hebt.
  #3  
Oud 15-06-12, 21:07
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

De iPod Touch 1G gaat maar tot 3.1.3. Maar ik weet niet of dat ook de snelste software voor deze iPod is aangezien de 3Gs toen ook uitkwam. De iPhone 3G draait bijvoorbeeld ook voor geen meter op de 4.x.x software...
  #4  
Oud 18-06-12, 02:25
jimspeed1998 jimspeed1998 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Utrecht(provincie)
Berichten: 112
Standaard

Zet er 3.0 op die is lekker snel en helemaal als je vaak muziek luistert alleen bijna geen 1 app op dat is wel het nadeel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software update iPod Touch danny1997 iPhone algemeen 2 16-10-11 23:27
iPod Touch software op iPhone 3G joppe iPhone algemeen 0 20-06-09 19:25
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken JayMie84 Archief 4 13-02-08 14:30
Ipod touch software upgrade? tdr93 iPhone algemeen 1 23-01-08 08:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.