iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   *paniek* heletijd opnieuw aan.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/120503-paniek-heletijd-opnieuw.html)

Congierge 17-06-12 18:56

*paniek* heletijd opnieuw aan..
 
Hallo peepz,

Net was mijn bat 0% en heb hem toen aan de lader gedaan en nu gaat hij telkens aan en uit heletijd door.. wat is er aan de hand ????

Heb een jb erop.

hoop op snelle reactie.

groetjes,

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 19:02 ----------

Hij gaat aan tot aan mijn beginscherm waar ik mn wachtwoord in moet voeren en dan valt hij uit.. ???

debroei 17-06-12 19:20

Al een keer hersteld, met of zonder reserve copie?

Congierge 17-06-12 19:21

nee ik weet niet eens wat het is, is dat een '' bootloop ? ''

ik heb hem even uit laten gaan en opnieuw aan de lader gedaan en nu valt hij niet meer uit.. maar zie de batt dat ie gevuld wordt..

En ik heb hem nog niet herstels, ook niet met reservekopie.

Moet ik hem dan in dfu mode ofzo zetten ?? en dan erin pluggen en dan restore / herstellen ?

kan je het even in stapjes uitleggen ??

hartelijk dank voor je snelle reactie.

Guest-20180925190238 17-06-12 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Congierge (Bericht 803134)
En ik heb hem nog niet herstels, ook niet met reservekopie.

Nee, je moet niet herstellen. Niet met reservekopie en niet zonder reservekopie :rolleyes:

De bootspanning was te laag (< 3.7V). Laat dat ding nu maar even opladen.

Congierge 17-06-12 19:25

raar hij is nu aan gegaan en het proces is ook weg gebleven.

als dit nog maals optreed dan doe ik wat jij zegt. ( als jij even de stapjes hier zet ?:) )

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 19:26 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 803136)
Nee, je moet niet herstellen. Niet met reservekopie en niet zonder reservekopie :rolleyes:

De bootspanning was te laag (< 3.7V). Laat dat ding nu maar even opladen.

oh oke en hoe komt dat dan ? want ik laadt hem altijd op aan de stopcontact maar ik had wel iets gelezen dat je je mobiel niet te vaak naar 0% moet laten gaan ? het is de 2e keer deze maand in korte tijd, komt het daardoor ?

hartelijk bedankt voor je snelle reactie.

Guest-20180925190238 17-06-12 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Congierge (Bericht 803137)

oh oke en hoe komt dat dan ? want ik laadt hem altijd op aan de stopcontact maar ik had wel iets gelezen dat je je mobiel niet te vaak naar 0% moet laten gaan ? het is de 2e keer deze maand in korte tijd, komt het daardoor ?

Ja, dat komt daardoor. Als je de iPhone laat leeglopen tot 0% capaciteit kan het zijn dat de minimale celspanning onder de 3.7V gevallen is en dan boot de iPhone niet.

gelderjg 17-06-12 19:34

Niet goed om je batterij naar 0% leeg te trekken. Dan krijg je opstartproblemen. Is ook niet goed voor de batterij.....word inderdaad je bootspanning te laag....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.