//

Gratis beltoon downloaden of muziek

Gratis beltoon downloaden of muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb er pas een iphone 4 bijgekocht maar ik vind de standaard beltonen niks. Op mijn Galaxi 2 zet ik er gewoon via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-12, 13:10
motorhan motorhan is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 4
Standaard Gratis beltoon downloaden of muziek

Hallo,
Ik heb er pas een iphone 4 bijgekocht maar ik vind de standaard beltonen niks. Op mijn Galaxi 2 zet ik er gewoon via de pc wat muziek op en gebruik die als beltoon.
Ik zie wel een App naar itunes maar dat is allemaal betaalde muziek iemand een idee hoe het wel kan op een legale manier dan zonder het toestel te hacken.
vast bedankt voor een reactie.
en als deze vraag al eerder is gesteld dan sorry

Met vr gr
Han
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-12, 13:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ringtones maken via iTunes - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #3  
Oud 19-06-12, 14:09
motorhan motorhan is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie. dat is een stuk ingewikkelder dan bij mijn vorige Nokia en bij mijn Galaxi s2.

Maar ik ga het in ieder geval proberen. Maar met deze heldere uitleg zou het mij ook moeten lukken (hoop ik)

Met vr gr
han
  #4  
Oud 19-06-12, 17:22
Yosti Yosti is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Sowieso is het via Apple producten veel lastiger om geluiden in te stellen als beltonen en om geluiden te versturen. Volgens mij heeft dat met iTunes te maken. Met een Samsung bijvoorbeeld kan je via WhatsAp gewoon geluiden versturen, maar dat kan helaas niet met de iPhone. Een nadeeltje van deze hele prettige telefoon.
  #5  
Oud 19-06-12, 17:40
motorhan motorhan is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 4
Standaard

Hoi Yosty,
Dat hoeft bij de samsung niet via whatsap maar gewoon via de pc of hetgeheugenkaartje en natuurlijk via Blue Tooth,
De Iphone zal best wel voordelen hebben maar de S2 werkt (voor mij) toch een stuk handiger. mijn dochter heeft deze Iphone 4 ruim een jaar gehad en was er echt enthousiast over maar nu heeft ze de Samsung S3 en zou hem niet meer willen ruilen.
Voornamelijk omdat je niet aan Apple gebonden bent je hebt mer keus. maar er zullen er ook wel weer anders over denken.

Ik heb geprobeerd die itunes op de PC te installeren maar ik ben nog niet zo ver dat ik ook muziek heb kunnen downloaden dus het is (voor mij) niet zo eenvoudig

Maar bedankt voor jullie reacties. bestaat er niet en kant en klaar iets dat je kan mailen en of doorsturen

Met vr gr
han
  #6  
Oud 20-06-12, 14:10
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

MP3-tje op audiko.net uploaden. En daar je 30 sec uit knippen die je voor ringtone wilt gebruiken. Vervolgens opslaan op je pc. En in itunes verplaatsen naar beltonen. iphone sychroniseren en klaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek downloaden alo-b Jailbreak apps en thema's 1 07-01-12 12:56
Muziek naar beltoon Ronaldnet Archief 3 24-01-10 14:06
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 14:22
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. michelbruynseels iPhone algemeen 0 08-08-08 14:23
Muziék downloadén Emiin' Archief 37 24-04-08 09:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.