iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Persoonlijke Hotspot (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/120756-persoonlijke-hotspot.html)

Tqam 21-06-12 19:52

Persoonlijke Hotspot
 
Ik ben op zoek naar mijn persoonlijke hotspot knop :)
Ja ik heb T-mobile en ze hebben mij gezegd dat ik de knop aan moest zetten.

Ja goed knop aanzetten als ik naar algemeen/netwerk ga staat daar geen persoonlijke hotspot knop. Ik heb schakel 3G in, mobiele data en dataroaming staan daaronder VPN.

Ik heb herstel netwerkinstellingen gedaan maar noppes.
Ik heb die knop niet en wat ik niet heb kan ik niet aanzetten

Ik zit op iOS 5.1.1

Guest-20180925190238 21-06-12 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tqam (Bericht 804235)
Ik heb die knop niet en wat ik niet heb kan ik niet aanzetten

Misschien moet je die iPhones aan iTunes aansluiten. Eventueel is er dan een nieuw provider profiel van T-Mobile en dan zou het zomaar kunnen dat je die knop wel hebt.

Succes gewenst :)

Tqam 21-06-12 20:25

Kies ik in iTunes dan gewoon update of moet je op een speciale manier de netwerk update binnen halen

Guest-20180925190238 21-06-12 20:33

Kijk eens in onderstaande draad, het gaat wel over Vodafone maar het principe is hetzelfde:

Vodafone activeert persoonlijke hotspot via nieuwe aanbiederinstellingen - iPhoneclub.nl

Tqam 22-06-12 14:42

Doet nog niets mogelijk wachten tot 25 juni dan zou het zerk moeten werken

robvdk 22-06-12 16:15

Staat T-Mobile tethering toe?
Tethering is uiterlijk 25 juni 2012 mogelijk voor nieuwe particuliere en zakelijke T-Mobile klanten met een iSmart, Smart Plus, iSmart ’11, de oude i-abonnementen, Flex Zakelijk, Flex Bedrijfsbundel, Zakelijk Optimaal '10 of Bel & Sms & Web. Na 25 juni maakt T-Mobile dit mogelijk voor bestaande klanten, voor het einde van 2012.

Is het voor uw abonnement (nog) niet mogelijk gebruik te maken van tethering en wilt u deze functionaliteit wel gebruiken? Dan kunt u mogelijk overstappen naar een andere abonnementsvorm.


bron: T mobile

Tqam 22-06-12 17:25

fijn ik heb een particulier abbo I300 loopt tot november 2012 dus ik krijg waarschijnlijk t mobile kennende dit niet voor november leuk stap toch over naar Simyo daar heb je het wel en een stuk goedkoper ben je uit met een los toestel

Tqam 24-06-12 23:15

Ik hoop dat hij het morgen doet ze zeggen voor de 25e heb je persoonlijke hotspot, dat is dus nog 1 uur en 3 kwartier. Ik heb er een hard hoofd in dat ze dat gaat lukken

Tqam 27-06-12 12:14

Probleem is gevonden bij mij en mogelijk vele.
Bij sommige serie telefoons van T mobile gaat er iets mis bij de persoonlijke hotspot. Ondanks alles krijg je de functie persoonlijke hotspot niet te zien. De oplossing is de telefoon installeren als nieuwe telefoon ( dus geen reserve kopie terug zetten want dan ben je de functie weer kwijt )

Alles opnieuw instellen als nieuwe Iphone en je hebt de Persoonlijke Hotspot functie weer en blijft hij zichtbaar.

Vls apple zou het niet moeten kunnen maar neem aan het kan en ook de T Mobile winkel stond ervan te kijken.

Dus telefoon niet opsturen maar helemaal opnieuw beginnen en geen reserveer kopie terug zetten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.