//

Iphone 3gs valt om de minuut uit

Iphone 3gs valt om de minuut uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand wat mijn Iphone mankeert? Ik had eerst een probleem met me Iphone, zonder dat ik het in de oplader deed viel het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-12, 18:33
MJR MJR is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard Iphone 3gs valt om de minuut uit

Hallo,

Weet iemand wat mijn Iphone mankeert? Ik had eerst een probleem met me Iphone, zonder dat ik het in de oplader deed viel het gelijk uit. Toen ben ik naar de winkel gegaan en die heeft mijn batterij vervangen. Sindsdien valt ie ook uit aan de oplader. Elk minuut valt mijn tel uit. Volgens de telefoonzaak heb hij twee keer een nieuwe accu er ingestopt en probleem blijft bestaan. (nu erger dus)

Weet iemand wat er aan de hand is of kan zijn??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-12, 00:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Slecht contact is bv een mogelijkheid maar het kan evengoed aan wat anders liggen.
Tprobleem is nen iphone die geen garantie heeft binnen steken kan mss wel eens duur te staan komen en dat je dan evenveel betaald als een nieuwe.

Valt die echt altijd snel uit?

Moest deze eens bv het 20-30 min volhouden ofzo dan zou ik zeggen herstel de phone eens maja, de kans dit het probleem zal verhelpen schat ik nogal klein in, als het binnen in is zoals een slecht contact of weet ik veel dan zal dus die herstel niet werken. Mocht ik zoiets tegen komen mee mijn phone ik test alles tot op het bot uit, herstel, eens via ne maat ofzo andere oplaadkabel eens testen ook enz....

Als al diene bazaar nimmer helpt dan koop ik mij nen anderen want binnen steken en laten onderzoeken wat eraan scheelt kan evenduur ong uitkomen als een nieuwe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 3GS valt uit iphone3gsgebruiker iPhone algemeen 5 18-05-12 23:21
Iphone 3GS valt uit Usta iPhone algemeen 0 20-03-12 23:35
iphone 3Gs valt regelmatig uit arnoldk64 iPhone algemeen 0 03-11-11 09:50
iPhone 3gs valt zomaar uit maedeira iPhone algemeen 9 05-06-11 12:05
iphone 4 valt na 1 minuut bellen uit pateto iPhone algemeen 6 27-12-10 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.