//

Iphone games naar ipad?

Iphone games naar ipad? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Weet iemand hoe ik mijn huidige iphone games kan overzetten naar mijn net gekochte ipad? Ik heb bijvoorbeeld pocket planes, kan ik die zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-12, 23:31
MacSkills's schermafbeelding
MacSkills MacSkills is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 66
Standaard Iphone games naar ipad?

Hey,

Weet iemand hoe ik mijn huidige iphone games kan overzetten naar mijn net gekochte ipad? Ik heb bijvoorbeeld pocket planes, kan ik die zo overzetten dat ik op beide apparaten hetzelfde spel speel?

En als dat kan, word het dan real time geupdate op het ene apparaat als ik het op het andere speel? of moet ik dan steeds een bepaalde handeling doen?

Graag snel hulp
__________________
Carl Sagan - Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-12, 01:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik denk dat je gewoon de game kan synchen die je hebt aangevinkt en de ipad aansluiten en synchen maar.
Tis een ruime tijd geleden ik nog eens met een iPad heb gewerkt maar ik weet wel dat ik iphone apps( niet allemaal ze) op de ipad heb kunnen installeren, moeilijk was het niet maar tis me effe ontgaan hoe ik dat juist heb gedaan, ik denk dus dat het gewoon aansluiten is en de apps die je op je ipad wil aanvinken en synchen, het zal denk ik in die richting zijn, schiet me niet af als ik fout zit .
  #3  
Oud 24-06-12, 11:43
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Je kunt ze gewoon installeren, alleen beslaan ze niet je gehele scherm. Nu kun je dit wel schermvullend maken.
Als je een iPad 1of2 hebt kan dit wat korrelig worden. Op de new iPad is dit beter te doen.
Het installeren kan gewoon eenvoudig via iTunes of AppStore op je device.
  #4  
Oud 24-06-12, 14:13
Niek1986 Niek1986 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacSkills Bekijk bericht
Hey,

Weet iemand hoe ik mijn huidige iphone games kan overzetten naar mijn net gekochte ipad? Ik heb bijvoorbeeld pocket planes, kan ik die zo overzetten dat ik op beide apparaten hetzelfde spel speel?
Via iTunes kun je zo je spelletjes overzetten, of bij de App Store op je iPad naar "aankopen". Onderscheid wordt gemaakt tussen iPad (ontwikkeld voor groter scherm) / iPad-iPhone (flexibel ontwikkeld) / iPhone (ontwikkeld voor kleiner scherm). iPhone only games worden vergroot op de iPad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacSkills Bekijk bericht
En als dat kan, word het dan real time geupdate op het ene apparaat als ik het op het andere speel? of moet ik dan steeds een bepaalde handeling doen?

Graag snel hulp
Er zijn een aantal spelletjes die gebruik maken van de iCloud sync daarvan wordt de progressie semi-real time bijgehouden. Helaas doen lang niet alle spelletjes dit

Veel plezier met je nieuwe iPad!
  #5  
Oud 24-06-12, 20:14
MacSkills's schermafbeelding
MacSkills MacSkills is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 66
Standaard

Oke bedankt voor de reacties, toevallig zag ik net dat Pocket Plabes icloud ondersteuning had dus dat is al gefixed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone games op iPad jap74 iPad algemeen 0 03-06-10 23:33
Games spelen van de iphone naar tv? apotheosis iPhone accessoires en onderdelen 1 17-09-09 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.