//

Bottom screws iPhone 4s beschadigd.

Bottom screws iPhone 4s beschadigd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste dames en heren ik zit met een probleem en hopelijk kan iemand me hier helpen met het verlossende woord! Het zit zo, ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-12, 15:07
RobertJH RobertJH is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Exclamation Bottom screws iPhone 4s beschadigd.

Beste dames en heren ik zit met een probleem en hopelijk kan iemand me hier helpen met het verlossende woord!

Het zit zo, ik heb een tijd terug mijn iPhone 4s op zijn achterkant laten vallen waarbij die barste. Na wat simpel speurwerk op het net kwam ik op een bepaalde site die reparatie kits verkochten voor het vervangen van de achterkant van je iPhone. Ik vond deze zeer aantrekkelijk aangezien je veel goedkoper uit bent met het vervangen van je achterkant door het zelf te doen dan wanneer je het laat doen.

Dus in ieder geval ik zo'n kitje besteld, in 5 min thuis mijn kapotte iphone achterkant vervangen ermee. helemaal top!

Nou heb ik afgelopen week weer mijn iPhone op zijn achterkant laten vallen en je raad het al, alweer naar de filistijnen.. dus ik opnieuw een kitje beteld om m'n achterkantje te kunnen vervangen. Stuitte ik op het volgende probleem: vorige keer toen ik mijn iPhone z'n achterkant had vervangen had ik de twee schroeven onder de iPhone veel te strak terug gedraaid wat als gevolg had dat ik ze er nu niet uitkreeg en de schroeven zelfs heb gestriped. (Beschadigd met de schroeven draaier) waardoor die nu totaal geen grip meer heeft.

Dus nu is mijn vraag, iemand enig idee hoe ik mijn onderste schroefjes uit mijn iPhone kan krijgen in deze situatie?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-12, 10:58
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Knap dat je het tot 2 keer toe kan laten vallen. Wat je kan proberen is om met een scherpere schroevendraaier ( uiteraard kleiner dan de schroef zelf ) hard drukkend te draaien. Misschien dat dat helpt ???
  #3  
Oud 25-06-12, 13:54
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Misschien voor de hand liggende vraag, maar toch als check: gebruik je wel de juiste schroevendraaier? Ik heb speciaal zo'n ding op E-bay gekocht om het achterkantje te vervangen.
  #4  
Oud 25-06-12, 17:30
RobertJH RobertJH is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door besiktas97 Bekijk bericht
Knap dat je het tot 2 keer toe kan laten vallen. Wat je kan proberen is om met een scherpere schroevendraaier ( uiteraard kleiner dan de schroef zelf ) hard drukkend te draaien. Misschien dat dat helpt ???
Bedankt voor je reactie! Heb het geprobeerd, maar helaas niet gelukt! Ik breng van de week maar eens even een bezoek aan mijn locale iCentre. Zal vast een prijskaartje aan vast zitten maar misschien dat zij er iets mee kunnen. Weet ik in ieder geval wel zeker dat er niet mee word geklooid zoals ik zelf spijtig heb gedaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juni 2012 om 17:32 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coenox Bekijk bericht
Misschien voor de hand liggende vraag, maar toch als check: gebruik je wel de juiste schroevendraaier? Ik heb speciaal zo'n ding op E-bay gekocht om het achterkantje te vervangen.
Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad ook zo'n speciale schroeven draaier ervoor, meerdere zelfs! Ik dacht als de ene het niet doet heb ik misschien nog een kans met een ander, maar tevergeefs! Pentalobe schroevendraaiers heten ze volgens mij.
Reageren

Labels
achterkant, bottom, schroeven, striped



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijkant Iphone 4 beschadigd Feroz iPhone algemeen 11 05-01-12 10:52
Iphone 4 beschadigd Berry71 iPhone algemeen 3 22-11-10 15:30
Alle iDevices: Jay Freeman (@Saurik) over JB: "Even software should have screws" XIII Jailbreak 0 09-11-10 19:18
iphone beschadigd geleverd oOdaanOo Odido (T-Mobile) 4 23-08-10 15:02
iPhone 3G: iTunes Error: ''Uw iPhone is mogelijk beschadigd.'' Collatio Unlock 11 12-08-09 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.