//

Geen kiestoon, luidspreker licht automatisch op

Geen kiestoon, luidspreker licht automatisch op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort problemen met mijn iPhone 4. Vaak heb ik problemen om te bellen. Wanneer ik een nummer intik, of een persoon uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-12, 18:39
dreeten1981 dreeten1981 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard Geen kiestoon, luidspreker licht automatisch op

Ik heb sinds kort problemen met mijn iPhone 4. Vaak heb ik problemen om te bellen. Wanneer ik een nummer intik, of een persoon uit mijn contactgegevens aantik en ik naar het 'belscherm' ga, dan licht de knop LUIDSPREKER automatisch op. Hierdoor heb ik GEEN kiestoon, en kan ik niet spreken met de persoon. Ik hoor dus m.a.w. geen geluid, terwijl mijn contactpersoon wel zijn/haar telefoon hoort rinkelen.

De knop Luidspreker uitzetten werkt niet. Ik heb al een reset gedaan en eveneens de iPhone terug naar fabrieksinstellingen gebracht, maar geen oplossing. De iphone is ook niet nat geworden of is niet in de grond gevallen.

Iemand die dat al heeft voorgehad of een oplossing weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-12, 20:29
Little John Little John is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb daar weleens last van gehad, vooral in combi met bluetooth, en headset. Echter vanaf 5.1.1 heb ik daar geen last meer van.

Mijn oplossing toen was bluetooth uitzetten.
  #3  
Oud 25-06-12, 16:04
Reginake Reginake is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik had hetzelfde en was volgens de helpdesk een hardware-fout...mijne is binnen voor reparatie.
Zit nu ook met probleem :-( weet niet hoe ik in itunes aan mijn contacten geraak....en mijn zus is jarig dus MOET haar nr hebben :-(((((
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen kiestoon/geluid bij bellen met iPhone 4 NoticeNL iPhone algemeen 19 30-12-15 00:17
Luidspreker icoon automatisch aan tijdens bellen jwknaap iPhone algemeen 6 29-08-13 00:26
Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button. stijn_timmermans iPhone algemeen 13 23-12-09 16:36
iPhone: Geen kiestoon. markvs Jailbreak 1 04-12-09 20:28
Geen kiestoon Tamaar88 iPhone algemeen 9 30-05-09 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.