iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen garantie volgens Mobistar (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/120964-geen-garantie-volgens-mobistar.html)

FilipC 25-06-12 16:01

Geen garantie volgens Mobistar
 
Ik heb enige tijd een iphone 4 gekocht bij Mobistar waarbij ik nu nog steeds garantie heb op het toestel. Enige tijd geleden heb ik mijn toestel laten vallen, waarbij de achterkant volledig stuk was. Via deze website heb ik bij een verdeler een nieuw cover gekocht, nu wel een witt ipv zwart. Alles werkt perfect. Twee maanden later heb ik nu een probleem met de on/off schakelaar. Aangezien dit toestel nog onder garantie is ben ik naar Mobistar geweest om het te laten herstellen. Daar weigerden ze om het toestel te herstellen aangezien ik de iphone heb geopend om een nieuwe cover te plaatsen, of ik moest 300€ betalen en zou dan een nieuw toestel krijgen. Toen ik de cover kocht vertelde men mij dat er geen verlies was van garantie maar ik moest wel opletten dat ik aan de binnenkant van het toestel de plastic zegels niet vernietigde. Welke dus ook niet gebeurd is.
Is dit ok volgens de algemene voorwaarden?

Mijn dochter heeft dezelfde iphone. Wanneer ik nu haar cover op mijn toestel zou plaatsen, dan zien ze niet dat dit een andere cover is en wordt de garantieregel misschien wel toegepast.

Graag jullie advies en tips.

mail.eve 25-06-12 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FilipC (Bericht 805047)
Ik heb enige tijd een iphone 4 gekocht bij Mobistar waarbij ik nu nog steeds garantie heb op het toestel. Enige tijd geleden heb ik mijn toestel laten vallen, waarbij de achterkant volledig stuk was. Via deze website heb ik bij een verdeler een nieuw cover gekocht, nu wel een witt ipv zwart. Alles werkt perfect. Twee maanden later heb ik nu een probleem met de on/off schakelaar. Aangezien dit toestel nog onder garantie is ben ik naar Mobistar geweest om het te laten herstellen. Daar weigerden ze om het toestel te herstellen aangezien ik de iphone heb geopend om een nieuwe cover te plaatsen, of ik moest 300€ betalen en zou dan een nieuw toestel krijgen. Toen ik de cover kocht vertelde men mij dat er geen verlies was van garantie maar ik moest wel opletten dat ik aan de binnenkant van het toestel de plastic zegels niet vernietigde. Welke dus ook niet gebeurd is.
Is dit ok volgens de algemene voorwaarden?

Mijn dochter heeft dezelfde iphone. Wanneer ik nu haar cover op mijn toestel zou plaatsen, dan zien ze niet dat dit een andere cover is en wordt de garantieregel misschien wel toegepast.

Graag jullie advies en tips.

Feitelijk hebben ze gelijk, en ze zien wel degelijk dat jij je iPhone hebt geopend. Maar je kunt het proberen, wie weet..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.