Loop vast tijdens Keypad (Bellen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey PeepZ, Even snel een vraagje... ik heb namelijk net een Iphone en heb daarmee wat programma's geinstaleerd. Alleen de Keypad waarmee je gaat bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Heey PeepZ,
Even snel een vraagje... ik heb namelijk net een Iphone en heb daarmee wat programma's geinstaleerd. Alleen de Keypad waarmee je gaat bellen loopt heletijd vast. Ik heb versie 1.14 en al die geinstaleerde programma's zijn afkomstig van betrouwbare sites. Hoop Dat jullie mij kunnen HELPEN!!!!! Peace out |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS met OS 4.3.1 continu vast tijdens bellen | greenbeauty | iPhone algemeen | 2 | 20-04-11 11:32 |
iPhone loopt vast tijdens of na bellen | Linkerpink | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 20:46 |
Vast bij het bellen (keypad) | emc3e | iPhone algemeen | 2 | 30-04-08 15:32 |
Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet | Shanti | Archief | 2 | 03-03-08 19:14 |
Help ik loop vast ! 1.1.1 naar 1.1.2 | RichyK | Archief | 5 | 26-01-08 23:32 |
|
|