//

iPhone 3GS activeren

iPhone 3GS activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier thuis nog een iPhone 3gs liggen, maar het lukt me maar niet om 'm aan de praat te krijgen. Er zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-12, 18:15
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard iPhone 3GS activeren

Hallo,

Ik heb hier thuis nog een iPhone 3gs liggen, maar het lukt me maar niet om 'm aan de praat te krijgen.

Er zit bij de iPhone zelf geen simkaartje bij, dus ik heb gewoon een oude sim-kaart van mezelf erin gestopt, en vervolgens de iPhone aangesloten aan me computer via Itunes. Echter nu verschijnt op het itunes scherm het volgende;

De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.

En op de iPhone staat;

Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik die iPhone aan de praat krijg?

Edit;

Dit berichtje kan verplaatst worden naar; jailbreak/unlock foutje ;o

Laatst gewijzigd door Caszje; 26-06-12 om 18:32. Reden: Verkeerd geplaatst
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-12, 19:13
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Zoveel mensen die het gelezen hebben maar niemand met een oplossing?
  #3  
Oud 27-06-12, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caszje Bekijk bericht

De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.

En op de iPhone staat;

Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.
Die boodschap is toch helder Gebruik een SIM-kaart van de provider die de SIM-lock geplaatst heeft.

Of, vraag bij de provider een IMEI-unlock aan.

Succes gewenst
  #4  
Oud 27-06-12, 19:23
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die boodschap is toch helder Gebruik een SIM-kaart van de provider die de SIM-lock geplaatst heeft.

Of, vraag bij de provider een IMEI-unlock aan.

Succes gewenst
Dat is het probleem! Denk dat me vader die iPhone van iemand heeft gekregen, en er zat verder geen simkaartje bij of iets. Dus geen idee welke SIM kaart ik er in zou moeten doen?
  #5  
Oud 27-06-12, 19:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Doe een IMEI check:

Free iPhone Operator Check By IMEI | iPhoneOperatorCheck.com
  #6  
Oud 28-06-12, 11:27
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hmm hoe kan ik aan mijn IMEI komen als ik in dat scherm ben wat ik net zei? Het enige wat ik kan doen is op de home-knop drukken, en dan heb ik de keuze uit; NOODOPROEP / BEGIN OPNIEUW / WI-FI Instellingen.

  #7  
Oud 28-06-12, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caszje Bekijk bericht
Hmm hoe kan ik aan mijn IMEI komen als ik in dat scherm ben wat ik net zei?
Hmm, als je de verpakking van die iPhone hebt staat daar ook het IMEI-nummer op. En bij sommige iPhones ook op de SIM-kaarthouder (als die niet vervangen is).
  #8  
Oud 28-06-12, 11:51
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hmm, als je de verpakking van die iPhone hebt staat daar ook het IMEI-nummer op. En bij sommige iPhones ook op de SIM-kaarthouder (als die niet vervangen is).
Bedankt voor a je reactie's!

Dit is het resultaat;

Type:Valueevice Family:iPhoneDevice Model:IPHONE 3GS 8GB BLACKDevice Country Code:USAPurchase Country:ITPurchase Date:(Purchase Date Validated t1)Warranty:Out of WarrantyIs Activated:YesActivation date:2011-11-12 Locked Status:Unlocked Carrier:Vodafone NL NLD


Hmm. What to do? Ik heb er een oud vodafone-prepaid-kaartje in gedaan maar dat werkte dus niet..
  #9  
Oud 28-06-12, 11:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Verwijder eerst en vooral de IMEI en ICCID uit jouw post anders staat jouw PM-postbus binnen de korste keren vol met PM"s van "leveranciers" die je tegen een "schappelijk prijsje" kunnen helpen.

Als het een unlocked Vodafone toestel is zou het moeten werken met elke SIM-kaart.
  #10  
Oud 28-06-12, 12:00
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Verwijder eerst en vooral de IMEI en ICCID uit jouw post anders staat jouw PM-postbus binnen de korste keren vol met PM"s van "leveranciers" die je tegen een "schappelijk prijsje" kunnen helpen.

Als het een unlocked Vodafone toestel is zou het moeten werken met elke SIM-kaart.
Haha heb het even weg gehaald! Maar dat is wat er staat; Unlocked, en van Vodafone. Waarom werkt mijn oude simkaartje van vodafone dan niet? En me eigen simkaart die ik voor me eigen iPhone gebruik (van kpn) werkt ook niet..
  #11  
Oud 14-12-12, 11:48
greatyeah greatyeah is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Zelfde probleem.. telefoon heb ik in 2009 gekocht in een Apple Store in California en thuis door iemand laten jailbreaken.
Aangezien m'n iphone 4s stuk is, moet deze opgestuurd worden en heb ik tijdelijk mn 'oude iphone 3gs' nodig. Hier stond alleen een zeer oude jailbreak op (waarij whatsapp t niet doet), dus ik dacht, doe ik zelf even.. Eerst een updateje en dan jailbreaken..
Met als resultaat => Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Status opgevraagd: wél 'locked' (had ik kunnen verwachten, maar stom genoeg niet over nageacht). Info ook opgevraagd => United States Operator: APPLE Network: US GSM Country Default Policy [at&amp t] Device Lock Status: Locked

Heb alleen geen gegevens meer van die operator. Vorige week zelfs met At&T gebeld, maar ze 'kenden' me er niet en konden me niet helpen.
Wie kan mij wel helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activeren iphone 3gs op 5.0.1 langedraal iPhone algemeen 3 15-01-12 16:55
iPhone: Activeren Iphone 3gs FW 4.0 Mirrage Jailbreak 0 15-09-10 20:29
iPhone 3Gs activeren?! Jorto iPhone algemeen 7 27-06-10 19:53
iPhone: Iphone 3Gs activeren (o2) John23 Jailbreak 2 30-05-10 22:19
iPhone 3GS: Activeren iPhone 3GS F&E Unlock 1 03-05-10 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.