//

Welk abonnement past het beste bij deze situatie?

Welk abonnement past het beste bij deze situatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen en sinds ik al een fervent gebruiker ben van allerlei Mac producten leek de iPhone 4s mij een goede ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-12, 13:15
Animagi Animagi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Welk abonnement past het beste bij deze situatie?

Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen en sinds ik al een fervent gebruiker ben van allerlei Mac producten leek de iPhone 4s mij een goede keuze.

Het enige probleem waar ik mee zit is dat ik vanaf September tot Januari in Wenen ga studeren. Hier wil ik graag ook mijn telefoon kunnen gebruiken zonder abnormale 'buitenland' kosten.

Iemand wees mij al op het kopen van een sim-lock vrije telefoon en dan in beide gevallen een sim-only abonnement erbij te kopen, alleen dit gaat dan gelijk weer 699 euro kosten (voor de 32gb versie). Ik bel niet heel veel maar ik zal wel zeker van het internet gebruik maken, vooral van de 'maps' functie.

Heeft iemand een suggestie wat ik het beste kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-12, 13:28
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je kan wellicht gebruik maken van een Wi-Fi verbinding in Wenen. Dan is skype of facetime goed om je familie te bellen met je toestel.

Het internationaal bellen is nog steeds te duur via een gewone mobiele (GSM) lijn.
  #3  
Oud 27-06-12, 13:38
Animagi Animagi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor uw reactie. Ik zal alleen wel in Wenen mijn telefoon moeten gebruiken om contacten daar te bellen en ik zal niet overal toegang hebben tot een Wi-Fi verbinding. Zijn er niet misschien providers waar je tijdelijk je land kan veranderen of iets dergelijks?
  #4  
Oud 27-06-12, 23:41
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Koop gewoon daar een simkaart maar dan moet je wel geen sim-lock hebben
  #5  
Oud 28-06-12, 01:23
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

de IPhones die je in Nederland bij een abo krijgt zijn simlock vrij.
Kwestie van berekenen hoeveel je (extra)betaald in de maanden die je niet hier bent.
Voor Oostenrijk dan daar een prepaid sim kopen.
Voorbeeld: Phonehouse 4S 16GB voor 19 € bij KPN, wel na 3 maanden Abo terug zetten !
Reageren

Labels
aanschaf, abonnement, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welk tasje past samen met een silleconen hoesje flatcoatjrt iPhone accessoires en onderdelen 7 10-04-12 21:18
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? Mathijs3GS iPhone algemeen 22 20-04-10 15:57
Welk abonnement Emiel Janson Overige providers Nederland 8 08-04-08 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.