//

Sms probleem gedeelde iTunes account

Sms probleem gedeelde iTunes account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken heb ik het volgende probleem! Mijn vrouw en ik heb al tijden een iPhone en sinds kort krijg ik steeds een sms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-12, 12:59
Joepslijpen Joepslijpen is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard Sms probleem gedeelde iTunes account

Sinds 2 weken heb ik het volgende probleem!

Mijn vrouw en ik heb al tijden een iPhone en sinds kort krijg ik steeds een sms van mijzelf (eigen naam) als ze me een sms stuurt. De sms komt dan binnen maar als je dat mist verdwijnt hij gewoon bij de ontvangen berichten en is er geen melding op je scherm te zien dat je een nieuw bericht hebt!
(ik moet dus telkens naar de inbox om te kijken of ik iets van haar (onder mijn eigen naam) heb ontvangen.
Bovendien krijg ik dan ook een paar minuten laten een leeg bericht met als afzender mijn emailadres. Iemand enig idee wat het probeer kan zijn?

(heb het alleen bij mijn vrouw....we delen samen een iTunes account en hebben sinds een paar weken een iPad maar daar heb ik IMessage uitgezet)

Gr. Joep
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-12, 09:57
Tomasso16 Tomasso16 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

Beste Joep,

Ik heb hetzelfde probleem gehad in mijn gezin, wij hebben alle 4 een iPhone en iPad. Dus dat was helemaal irritant.
Maar wat bij mij werkte was, u gaat naar: instellingen>berichten>Ontvang op> en dan moet u zorgen dat daar op elke iPhone een ander email adres of nummer ingevuld staat. Als het goed is zou het dan moeten werken, en stuurt u de iMessage niet naar u zelf.

Ik hoop dat het werkt,
en anders hoor ik het graag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met oude iTunes account & Apple ID Anton83 iTunes 5 21-05-12 15:31
Mac OS X: Gedeelde map iTunes?? dedominee iTunes 0 16-10-11 13:39
Probleem met tweede iTunes-account gvanrijn iPad algemeen 1 03-12-10 02:43
Windows: Account iTunes Probleem Jency iTunes 0 23-06-10 15:17
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.