//

Iphone 4S Wi-fi N/A

Iphone 4S Wi-fi N/A discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag. Ik heb een paar weken geleden bij t-mobile een Iphone 4S gehaald. Tot mijn schrik kwam ik erachter dat wi-fi het helemaal niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-12, 15:22
tco1337 tco1337 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard Iphone 4S Wi-fi N/A

Goedendag.
Ik heb een paar weken geleden bij t-mobile een Iphone 4S gehaald.
Tot mijn schrik kwam ik erachter dat wi-fi het helemaal niet meer doet.
Ik heb op internet opgezocht wat ik tegen dit probleem kon doen ik heb deze oplossingen geprobeerd zonder succes :
- herstel netwerkinstellingen
- iphone geherstart
- iphone gerestored
Geen van deze "oplossingen" hebben voor mij gewerkt.

Mijn vraag is als volgt, hoe kan ik dit probleem nu oplossen?

Ik heb mijn telefoon wel verzekert bij ProAssist verzekeringen, valt mijn probleem op te lossen met deze verzekering?

bij voorbaat dank voor uw reacties.

mvg Tco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-12, 15:24
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Wat doet ie precies niet meer...?

Vind ie geen netwerk(en)...

Of kan je wi-fi helemaal niet aan zetten..?

Al eens een ander netwerk geprobeerd..?
  #3  
Oud 30-06-12, 15:28
tco1337 tco1337 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik kan heel wi-fi niet aanzetten ook staat er bij het Wi-Fi adress N/A.
  #4  
Oud 30-06-12, 15:35
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Dan is het simpel...

Je wi-fi antenne doet het niet meer...

Onder garantie laten herstellen of via de verzekering...
  #5  
Oud 30-06-12, 15:36
tco1337 tco1337 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik heb dit toestel 7 juni gekocht, is het dan mogelijk om dit via t-mobile te regelen of moet ik dit via de verzekering doen?
  #6  
Oud 30-06-12, 15:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Je hebt principiëel 2 jaar garantie...

T-Mobile dus...
  #7  
Oud 30-06-12, 15:59
tco1337 tco1337 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

hartelijk bedankt voor uw snelle reacties!
  #8  
Oud 30-06-12, 16:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Of toch Pro-Assist als je tijdens de reparatie een ander toestel wil? (en dat bij jouw verzekering zit)

Al zijn de verhalen over die verzekeraar niet allemaal even positief op dit forum...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 30-06-12, 16:07
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Een beetje van je oren maken bij t-mobile kan ook nooit kwaad...

Krijg je misschien een nieuwe iPhone en hoef je niet te wachten op de herstelling of op een refurbished toestel...

Suc6 d'rmee...
  #10  
Oud 30-06-12, 16:56
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Je hebt principiëel 2 jaar garantie...

T-Mobile dus...
Garantie blijft een ingewikkelde kwestie in Nederland, maar er staat volgens mij nergens in de wet dat je per definitie 2 jaar garantie hebt. In de wet staat volgens mij dat de voor de economische levensduur van het apparaat fabrieksfouten onder de garantie vallen. Hierbij ligt de bewijslast van de fabricagefout de eerste 3? (dacht ik) maanden bij de leverancier, en daarna moet je als consument bewijzen dat er al iets fout was met het apparaat voordat je het kreeg. En zeker dat laatste kan enorm lastig worden met telefoons.

Ik meen me te herinneren dat het zo iets was, maar pin me er niet op vast! Weet alleen in ieder geval zeker dat het niet zo zwart op wit is als 2 jaar garantie haha .

Ot: Ik zou naar T-Mobile gaan, zoveel mogelijk de verzekering ontwijken. (Al heb ik wel het vermoeden dat ze je doorverwijzen naar Pro-Assist). De ervaringen met Pro-Assist zijn niet echt hoopgevend als je sommige verhalen leest. Succes ermee, en laat niet te snel over je heen praten!
  #11  
Oud 30-06-12, 17:40
tco1337 tco1337 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diedjuhh Bekijk bericht
Garantie blijft een ingewikkelde kwestie in Nederland, maar er staat volgens mij nergens in de wet dat je per definitie 2 jaar garantie hebt. In de wet staat volgens mij dat de voor de economische levensduur van het apparaat fabrieksfouten onder de garantie vallen. Hierbij ligt de bewijslast van de fabricagefout de eerste 3? (dacht ik) maanden bij de leverancier, en daarna moet je als consument bewijzen dat er al iets fout was met het apparaat voordat je het kreeg. En zeker dat laatste kan enorm lastig worden met telefoons.

Ik meen me te herinneren dat het zo iets was, maar pin me er niet op vast! Weet alleen in ieder geval zeker dat het niet zo zwart op wit is als 2 jaar garantie haha .

Ot: Ik zou naar T-Mobile gaan, zoveel mogelijk de verzekering ontwijken. (Al heb ik wel het vermoeden dat ze je doorverwijzen naar Pro-Assist). De ervaringen met Pro-Assist zijn niet echt hoopgevend als je sommige verhalen leest. Succes ermee, en laat niet te snel over je heen praten!
Ik ben vandaag langs de T-mobile geweest en ze hebben mij twee opties vanuit t-mobile gegeven :
1. De iphone wordt opgestuurd ter reparatie duurt 2-4 weken, geen leentoestel.
2. Ze hebben mij de optie gegeven om een andere iphone terug te krijgen, dit is dan geen nieuwe iphone.

Als laatst hebben ze mij aanbevolen om toch inderdaad naar Pro-Assist te gaan, hierover zit ik nog te twijfelen nadat ik al deze verhalen heb gelezen over deze verzekering.
  #12  
Oud 30-06-12, 17:57
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

- Als ik zou moeten kiezen dan is dat 2 - 4 weken kwijt zijn (lees 4 weken), sowieso geen optie.
- ProAssist, dezelfde bezwaren. Waarschijnlijk zit je net zolang zonder iPhone, en ik heb 't vermoeden dat dat een heel zooi geregel gaat worden.

- Neem aan dat je dan een Refurbished telefoon krijgt? Ik zou denk ik dat accepteren, je hebt meteen een iPhone en bent verder van 't gezeik af (weet alleen niet in wat voor staat die telefoon is!).

Vindt het overigens ronduit belachelijk dat ze je geen nieuwe iPhone aanbieden, je hebt 3 weken geleden de volle mep betaald. Ik had nog even 't een en ander aan verbale overredingsmethoden geprobeerd in de T-Mobile winkel haha

Verder moet je dan wel even informeren hoe het dan met de garantie en je verzekering bij ProAssist zit!!

En misschien in de toekomst overwegen géén verzekering af te sluiten bij je telefoon en die 10E per maand sparen voor een eventuele reparatie bij een Bedrijf die hem in 1 werkdag klaar heeft!
  #13  
Oud 30-06-12, 20:44
MarcBlokvoort MarcBlokvoort is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

En wat als je naar de apple store in Amsterdam gaat? Vaak krijg je daar in een keer een nieuw toestel mee. Het proberen waard?
  #14  
Oud 30-06-12, 22:08
tco1337 tco1337 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcBlokvoort Bekijk bericht
En wat als je naar de apple store in Amsterdam gaat? Vaak krijg je daar in een keer een nieuw toestel mee. Het proberen waard?
Werkt dit ook als je je toestel gewoon bij een abonnement van tmobile hebt afgesloten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:19.