//

Oude simkaart in Iphone, pakt nummers niet

Oude simkaart in Iphone, pakt nummers niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zelf heb ik een iphone4 maar mijn vriend heeft de oude iphone3 van mijn moeder gekregen. Hij heeft een simkaart van simpel. Op zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-12, 15:14
amdeweert amdeweert is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Question Oude simkaart in Iphone, pakt nummers niet

Hallo,

Zelf heb ik een iphone4 maar mijn vriend heeft de oude iphone3 van mijn moeder gekregen. Hij heeft een simkaart van simpel. Op zijn oude telefoon heb ik alle contacten naar de simkaart gekopieerd.
Daarna de simkaart in de Iphone gedaan en moest de telefoon via Itunes synchroniseren. Dit heb ik gedaan via mijn eigen itunes maar dan als een nieuwe gebruiker.(dus niet mijn eigen instellingen aangepast).

Op de telefoon staan nu mijn eigen nummers(van de iphne4) en niet die van mijn vriend zijn simkaart. Nu ben ik gaan zoeken en zag ik hoe ik sim gegevens kan importeren. Dat heb ik nu 3x gedaan, iphone 2x opnieuw aangezet maar ik krijg zijn contacten maar niet... doe ik iets verkeerd? Moet er een andere simkaart in?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon nummers van de oude tel naar de iphone sjoerd1545 iTunes 3 26-11-11 00:32
iPhone: oude iphone uit US jailbreaken, simkaart niet goed :( abc999 Jailbreak 3 31-08-10 19:35
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... RhanJones Archief 4 14-02-09 00:18
oude sim nummers copieren bunqueejump Archief 1 11-12-08 09:38
Pakt simkaart niet... koekboy Archief 4 28-08-08 15:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.