//

Heb ik nog een back-up?

Heb ik nog een back-up? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn vriend en ik gaan uit elkaar en ben dus de laptop leeg aan het halen. Ik heb de wachtwoorden van mijn icloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-12, 19:40
blackdress blackdress is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard Heb ik nog een back-up?

Beste mensen,

Mijn vriend en ik gaan uit elkaar en ben dus de laptop leeg aan het halen. Ik heb de wachtwoorden van mijn icloud en apple id al gewijzigd, maar wil de back-ups van de laptop ook verwijderen. Mijn ex heeft enige tijd geleden zijn laptop opnieuw geïnstalleerd en ik heb daarna mijn telefoon niet meer aangesloten.

Ik lees overal dat de back-ups te vinden zijn onder:
C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup.

Ik kan alleen de map 'Apple computer' niet vinden. Onder 'roaming' vind ik alleen 'macromedia', 'media center programs' en 'Microsoft'. In deze mappen staan ook geen verdere mappen over Apple. Heb ik geen back-ups op de computer staan omdat deze opnieuw geïnstalleerd is?

Ik weet dat de AppData in principe een verborgen map is en heb deze al op zichtbaar gezet via Mapopties.

Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-12, 12:11
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

pc volledig opnieuw geinstaleerd? dan vermoed ik wel dat alles zal weg zijn.
Om een nieuwe backup te maken is het misschien handig om ergens een pc te zoeken ( of je hebt zelf een) en daar op een backup doen. ( geen idee of je backups op usb stick kunt zette ofzo, iemand??)
  #3  
Oud 06-07-12, 12:56
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Als hij daar niet staat kan je mss eens met de verkenner zoeken naar die map. Anders vrees ik dat je geen back-up hebt.
Maar zolang je iPhone goed werkt kan je op je nieuwe direct een back-up nemen. EN dan ben je al safe.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 06-07-12, 13:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackdress Bekijk bericht
Ik lees overal dat de back-ups te vinden zijn onder:
C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup.
Daar staat de fysieke backup. Maar als je daar een backup zou vinden kan je er nog niets mee doen als je die naar een andere computer zou kopiëren.

De fysieke backup is een incrementele backup. De verwijzingen (indices) naar wat en wanneer er allemaal opgeslagen is staan in de Windows registry en in een paar bestandjes in de iTunes bibliotheek.
  #5  
Oud 06-07-12, 19:26
blackdress blackdress is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

Oke, bedankt allemaal! Dan maak ik voor de zekerheid even een back-up op een andere computer. iPhone werkt nog prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
heb ik nog garantie? sulaimany iPhone algemeen 8 28-11-11 18:34
Foto: Dit heb ik nog nooit gezien:O Guest-090420131051 Muziek, foto & video 0 15-02-11 20:43
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? Koopie66 Unlock 1 22-12-10 07:48
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) deaapdaar Vodafone 0 11-03-09 12:36
heb nog een abbonement roy-ddw Chat en geruchten 6 20-08-08 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.