//

Hoe film die ik op iPhone gehuurd heb op computer bekijken?

Hoe film die ik op iPhone gehuurd heb op computer bekijken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gisteravond een film gehuurd op iTunes via mijn iPod touch Alleen nu wil ik hem op mijn Computer kijken omdat het op een kleine ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-12, 19:15
skaffa skaffa is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard Hoe film die ik op iPhone gehuurd heb op computer bekijken?

Ik gisteravond een film gehuurd op iTunes via mijn iPod touch Alleen nu wil ik hem op mijn Computer kijken omdat het op een kleine scherm niet echt fijn is om te kijken. Het probleem is dat ik de Film op mijn iTunes niet kan zien? Wie weet hoe ik het op mijn Computer kan zetten? Bij voorbaat bedankt.

Foutje in de titel: ik heb het gehuurd op mijn iPod touch 4 8GB
Als ik hem op mijn iPod wil afspelen staat er: Bewerking gestopt. En even later verschijnt er een pop up met: Te weinig geheugen om film af te spelen. Het probleem is dat ik alles al verwijderd heb op de film na (film is in de 4.8GB) Wat moet ik nu doen?

Laatst gewijzigd door skaffa; 06-07-12 om 19:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Film (Muppets) gehuurd en nu geen geluid? Pierelie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-06-12 14:52
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 12:25
.png van de iphone bekijken op de computer. Tieme Unlock [archief] 3 25-06-08 13:52
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? ronvemmerik Archief 1 29-02-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.