Een goed progamma om video's te converteren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag films kijken op mijn iPhone 4, maar ik ben er dus achter gekomen dat je daar voor eerst video's in het juiste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een goed progamma om video's te converteren?
Ik wil graag films kijken op mijn iPhone 4, maar ik ben er dus achter gekomen dat je daar voor eerst video's in het juiste formaat moet converteren. Ik wil graag video's van een avi bestand in een mp4 bestand omzetten, wat zijn handige (het liefst gratis) progamma's om dat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens met het zoekbegrip "handbrake".
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Maar dat is toch alleen maar met dvd's? Ik heb mijn bestanden gedownload.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik daarvoor Aimersoft Video Converter, werkt erg prettig. Zat een keer bij een software bundel dus ik weet niet niet hoeveel het kost.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het programma dvd videosoft Free Studio. Freeware, zet zo'n beetje alles om in wat jij maar wil. Makkelijk te bedienen en mooi resultaat. www.dvdvideosoft.com Ik heb er een hoop plezier van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video converteren voor iPhone 4 | JanG | Muziek, foto & video | 0 | 16-12-10 15:14 |
Video: iphone video converteren | rkstassen | Muziek, foto & video | 0 | 10-10-10 11:55 |
Video converter voor hardcoden subs +converteren | icam0 | Desktop-applicaties | 2 | 14-08-10 19:40 |
Programma, video's converteren iPod | GeForce | Archief | 2 | 17-09-08 13:44 |
|
|