iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mod ideeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12186-mod-ideeen.html)

dedafmonteur 06-05-08 13:42

update

ik ben met een nieuw idee gekomen. is het niet mogenlijk om via de usb een temperatuurmeter op de iphone aan te sluiten? dat zou wel gaaf zijn, weet je metteen de buiten temp.

truckdiver 06-05-08 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dedafmonteur (Bericht 108468)
update

ik ben met een nieuw idee gekomen. is het niet mogenlijk om via de usb een temperatuurmeter op de iphone aan te sluiten? dat zou wel gaaf zijn, weet je metteen de buiten temp.

kan je ineens dit programma schrijven voor een waterpas te hebben
Bosch Heimwerken - Aktuelles - Die Bosch Laptop-Wasserwaage: Software-Anwendung für Ihr Apple iBook, Powerbook und Macbook/Macbook Pro

dedafmonteur 06-05-08 15:34

ik kan niet hacken maar wel modden, dus iemand zal het progje moeten maken denk ik....

croiman 06-05-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dedafmonteur (Bericht 108468)
update

ik ben met een nieuw idee gekomen. is het niet mogenlijk om via de usb een temperatuurmeter op de iphone aan te sluiten? dat zou wel gaaf zijn, weet je metteen de buiten temp.

kunt toch een externe lcd temp reader steken dan? temp sensor op de iphone zijn mobo en display in cover? maar dan ben je gek bezig hihihih;)

dedafmonteur 07-05-08 09:47

DealExtreme: $43.36 7-inch USB Touch Screen Film (Makes LCD Screens Touch Sensitive)

zou die op de iphone aangesloten kunnen worden?
lekker groot scherm

croiman 07-05-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dedafmonteur (Bericht 108935)
DealExtreme: $43.36 7-inch USB Touch Screen Film (Makes LCD Screens Touch Sensitive)

zou die op de iphone aangesloten kunnen worden?
lekker groot scherm

wie nie waagt, wie nie wint........ go for it. not me

truckdiver 07-05-08 17:31

@croiman
al wat vorderingen met je carboncase?

croiman 07-05-08 17:35

zwarte cover besteld voor de mal te maken (omdat er geen rails inzitten), persoon vond het doenbaar voor een mal te maken, dus zodra ik zwarte cover heb, mal en eraan beginnen. Ben nu bezig met twee zaken tegelijk, de rails overzetten in mod nr2 de cover voor Fresh en een home-button die oplicht in blauw samen met het scherm.

truckdiver 21-05-08 21:20

heb je deze al gezien,is ook mooie tutorial bij
is wel knap,een apple loge als je homebutton
hier zie je ook hoe je je achterkant kan bewerken met een keukensponsje:eek:

dedafmonteur 21-05-08 21:42

ik heb net met mijn schade leraar gesproken en ik mag mijn iphone daar laten spuiten in welke kleur ik maar wil

truckdiver 21-05-08 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dedafmonteur (Bericht 115873)
ik heb net met mijn schade leraar gesproken en ik mag mijn iphone daar laten spuiten in welke kleur ik maar wil

weet niet of die verf op de mark is maar heb eens een wedstrijd gezien waar je een auto kon winnen.
de winnaar had de auto laten spuiten als een spiegel!
is na 3 weken wel herspoten,viel snachts niet mee te rijden.de tegenliggers werden verblind door hun eigen lichten:p
als je iphone een spiegel is zal die zeker gezien worden

croiman 21-05-08 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 115878)
weet niet of die verf op de mark is maar heb eens een wedstrijd gezien waar je een auto kon winnen.
de winnaar had de auto laten spuiten als een spiegel!
is na 3 weken wel herspoten,viel snachts niet mee te rijden.de tegenliggers werden verblind door hun eigen lichten:p
als je iphone een spiegel is zal die zeker gezien worden

iphone mod nr1 ????

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dedafmonteur (Bericht 115873)
ik heb net met mijn schade leraar gesproken en ik mag mijn iphone daar laten spuiten in welke kleur ik maar wil

haal je hem ervoor uiteen of niet?

dedafmonteur 21-05-08 23:13

zal wel moeten he.
hij word dan zeker chrome...

en wanneer krijg ik nouw mn pics dude!!!!!


btw, zie mn nightvision topic, ik heb oproep gedaan in mn laatste reply voor iphone...lees maar eens

truckdiver 21-05-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 115889)
iphone mod nr1 ????

had meer idee dat het aluminiumlook was,wist(zag) niet dat het ook echt spiegelde:o

Bomans 22-05-08 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 115867)
heb je deze al gezien,is ook mooie tutorial bij
is wel knap,een apple loge als je homebutton
hier zie je ook hoe je je achterkant kan bewerken met een keukensponsje:eek:

:eek::eek::eek::eek::eek:

Wooooooooooow, die met het gekleurde appeltje!

jerrycan 22-05-08 00:22

rubber for earphone socket
 
Met al jullie 'gemod' weten jullie vas hoe uik aan een neiuw rubvbertje kom viir in de earphone socket. mijne is eruit gevallen en nu zit er een gapend gat.:mad:

croiman 22-05-08 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jerrycan (Bericht 115917)
Met al jullie 'gemod' weten jullie vas hoe uik aan een neiuw rubvbertje kom viir in de earphone socket. mijne is eruit gevallen en nu zit er een gapend gat.:mad:


welk rubbertje in iphone??? k heb da geen rubbertje inzitten hoorr

Chrisl 22-05-08 16:51

Bij mij zit er ook en rubber ringetje in....


EDIT: het is geen rubber, wel een zwart rond ding met een gat erin.....

croiman 22-05-08 16:55

waar een rubber ringetje????

Chrisl 22-05-08 16:57

Ik heb al een edit erbij gezet,

als je in je earphone gaatje kijkt zie je een zwart ding met een gat erin, die bedoelde ik...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.