iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   simlock probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/121893-simlock-probleem.html)

alex1301 13-07-12 23:06

simlock probleem
 
ik heb een gehacktivate iphone 4 ios 5.1.1 met simlock van sfr maar is nog niet geactiveerd via itunes en kan er dus geen apps of muziek opzetten kan iemand mij helpen want ik heb geen sfr sim kaart

iNemesis 13-07-12 23:43

Dan is die dus niet gehactivated als je nog niet in kan. Kijk eens bij Jailbreak sectie. Want met jailbreak met redsn0w kun je zo de iphone hacktivaten en erin kunnen zonder simkaart. Niet met Absinth die hacktivate niet.
Simlock verwijderen is natuurlijk een ander verhaal, er zijn geen gratis oplossingen daarvoor.

alex1301 13-07-12 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 808294)
Dan is die dus niet gehactivated als je nog niet in kan. Kijk eens bij Jailbreak sectie. Want met jailbreak met redsn0w kun je zo de iphone hacktivaten en erin kunnen zonder simkaart. Niet met Absinth die hacktivate niet.
Simlock verwijderen is natuurlijk een ander verhaal, er zijn geen gratis oplossingen daarvoor.

ja ik heb hem gejailbreaked via redsn0w en ik kan in mijn iphone maar als ik die aansluit op itunes komt er een scherm om hem te activeren met de sim kaart die er bij geleverd in dit geval eentje van sfr maar die heb ik niet hoe geraak ik daar voorbij want anders kan ik geen apps of muziek op mijn iphone zette via itunes

danku voor de reactie

iNemesis 13-07-12 23:51

dat is wel vreemd :). Maar wat je kan proberen is SAMPREFS downloaden via Cydia en dan via Samprefs activeren. Die simuleert elke simkaart :)....Moet in ieder geval dat probleem verhelpen dunkt mij.

alex1301 13-07-12 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 808296)
dat is wel vreemd :). Maar wat je kan proberen is SAMPREFS downloaden via Cydia en dan via Samprefs activeren. Die simuleert elke simkaart :)....Moet in ieder geval dat probleem verhelpen dunkt mij.

haha is een beetje ironisch want dat heb ik al geinstalleerd maar heb dat geprobeerd en werkte niet eb dan is opgezocht op het internet waarom dat niet werkte en blijkbaar heeft apple sam prefs geblokkeerd of zo niet kan je mij dan de instructies geven hoe het wel moet?

iNemesis 13-07-12 23:59

Sam prefs is geblokkeerd voor "unlock" trucje. Dat werkt inderderdaad niet. Maar voor het activeren moet het gewoon werken nog.
Je moet de iphone eerst deactivaten via Sam prefs. Dan kun je voor AUTO optie kiezen, maar mocht dat niet helpen zelf even SFR van het lijstje kiezen en dan nog een keer proberen. Moet werken...

alex1301 14-07-12 00:07

ik heb zo juist nog eens de stappen geprobeerd van deze site Handleiding: iPhone unlocken met SAM Package-unlock (jailbreak) - iPhoneclub.nl en alles lukt tot 07 daar komt er op mijn pc in itunes een scherm met "de sim kaart in deze iphone wordt niet ondersteund" en gebeurd er niets meer

ik heb nu een mobistar kaart in mijn gsm steken eentje van belgie dus maar deze iphone is factory locked op sfr een franse sim kaart dus ik denk dat ik iets fout doe ofzo?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2012 om 00:20 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 808299)
Sam prefs is geblokkeerd voor "unlock" trucje. Dat werkt inderderdaad niet. Maar voor het activeren moet het gewoon werken nog.
Je moet de iphone eerst deactivaten via Sam prefs. Dan kun je voor AUTO optie kiezen, maar mocht dat niet helpen zelf even SFR van het lijstje kiezen en dan nog een keer proberen. Moet werken...

ik weet niet of het zou helpen maar ik ben ni itunes aan het updaten en ik zal dan nog eens alles overdoen en zien of dat wel werkt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.