//

simlock probleem

simlock probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een gehacktivate iphone 4 ios 5.1.1 met simlock van sfr maar is nog niet geactiveerd via itunes en kan er dus geen apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-12, 00:06
alex1301 alex1301 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 23
Standaard simlock probleem

ik heb een gehacktivate iphone 4 ios 5.1.1 met simlock van sfr maar is nog niet geactiveerd via itunes en kan er dus geen apps of muziek opzetten kan iemand mij helpen want ik heb geen sfr sim kaart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-12, 00:43
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Dan is die dus niet gehactivated als je nog niet in kan. Kijk eens bij Jailbreak sectie. Want met jailbreak met redsn0w kun je zo de iphone hacktivaten en erin kunnen zonder simkaart. Niet met Absinth die hacktivate niet.
Simlock verwijderen is natuurlijk een ander verhaal, er zijn geen gratis oplossingen daarvoor.
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 14-07-12, 00:46
alex1301 alex1301 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Dan is die dus niet gehactivated als je nog niet in kan. Kijk eens bij Jailbreak sectie. Want met jailbreak met redsn0w kun je zo de iphone hacktivaten en erin kunnen zonder simkaart. Niet met Absinth die hacktivate niet.
Simlock verwijderen is natuurlijk een ander verhaal, er zijn geen gratis oplossingen daarvoor.
ja ik heb hem gejailbreaked via redsn0w en ik kan in mijn iphone maar als ik die aansluit op itunes komt er een scherm om hem te activeren met de sim kaart die er bij geleverd in dit geval eentje van sfr maar die heb ik niet hoe geraak ik daar voorbij want anders kan ik geen apps of muziek op mijn iphone zette via itunes

danku voor de reactie
  #4  
Oud 14-07-12, 00:51
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

dat is wel vreemd . Maar wat je kan proberen is SAMPREFS downloaden via Cydia en dan via Samprefs activeren. Die simuleert elke simkaart ....Moet in ieder geval dat probleem verhelpen dunkt mij.
  #5  
Oud 14-07-12, 00:54
alex1301 alex1301 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
dat is wel vreemd . Maar wat je kan proberen is SAMPREFS downloaden via Cydia en dan via Samprefs activeren. Die simuleert elke simkaart ....Moet in ieder geval dat probleem verhelpen dunkt mij.
haha is een beetje ironisch want dat heb ik al geinstalleerd maar heb dat geprobeerd en werkte niet eb dan is opgezocht op het internet waarom dat niet werkte en blijkbaar heeft apple sam prefs geblokkeerd of zo niet kan je mij dan de instructies geven hoe het wel moet?
  #6  
Oud 14-07-12, 00:59
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Sam prefs is geblokkeerd voor "unlock" trucje. Dat werkt inderderdaad niet. Maar voor het activeren moet het gewoon werken nog.
Je moet de iphone eerst deactivaten via Sam prefs. Dan kun je voor AUTO optie kiezen, maar mocht dat niet helpen zelf even SFR van het lijstje kiezen en dan nog een keer proberen. Moet werken...
  #7  
Oud 14-07-12, 01:07
alex1301 alex1301 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 23
Standaard

ik heb zo juist nog eens de stappen geprobeerd van deze site Handleiding: iPhone unlocken met SAM Package-unlock (jailbreak) - iPhoneclub.nl en alles lukt tot 07 daar komt er op mijn pc in itunes een scherm met "de sim kaart in deze iphone wordt niet ondersteund" en gebeurd er niets meer

ik heb nu een mobistar kaart in mijn gsm steken eentje van belgie dus maar deze iphone is factory locked op sfr een franse sim kaart dus ik denk dat ik iets fout doe ofzo?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2012 om 00:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Sam prefs is geblokkeerd voor "unlock" trucje. Dat werkt inderderdaad niet. Maar voor het activeren moet het gewoon werken nog.
Je moet de iphone eerst deactivaten via Sam prefs. Dan kun je voor AUTO optie kiezen, maar mocht dat niet helpen zelf even SFR van het lijstje kiezen en dan nog een keer proberen. Moet werken...
ik weet niet of het zou helpen maar ik ben ni itunes aan het updaten en ik zal dan nog eens alles overdoen en zien of dat wel werkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Simlock en Baseband probleem defolio Unlock 1 17-06-11 12:08
iPhone 3GS: Simlock probleem, help! nanne1995 Unlock 6 25-05-11 11:29
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? Arne.s7 iPhone algemeen 10 09-12-10 12:55
iPhone 3G: probleem simlock Geoffreyh Unlock 5 09-11-10 18:00
iphone simlock raar probleem dvg94 Archief 8 06-05-10 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.