iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   help, leek. iphone 4s start niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/121941-help-leek-iphone-4s-start-niet-meer.html)

schnueggerli 14-07-12 22:54

help, leek. iphone 4s start niet meer
 
In de vakantie was mijn Iphone vast gelopen en gaf alleen nog data kabel en aansluiten op itunes.
dit gedaan bij de MC ( heel handig die MC ) toen heeft hij het 4 dagen gedaan en nu dus weer hetzelfde.
wat nu te doen en is er een oplossing waarbij ik niet de foto's die er nu nog op staan verlies?:confused:

ballegooier 14-07-12 23:24

Gauw hetzelfde doen als wat je bij MC hebt gedaan (:confused: ?) Daarna, als je iPhone het weer doet, gauw je foto's importeren op je computer.

schnueggerli 14-07-12 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 808469)
Gauw hetzelfde doen als wat je bij MC hebt gedaan (:confused: ?) Daarna, als je iPhone het weer doet, gauw je foto's importeren op je computer.

Na de MC was de iphone was leeg, had ik geen foto's meer dus hoopte hier een tip te krijgen hoe ik mijn foto's nu wel kan sparen(behouden)

ballegooier 14-07-12 23:36

Misschien kan jij dan eerst een tip van de sluier oplichten wat je met MC bedoelt en wat je toen precies gedaan hebt om je iPhone weer werkend te krijgen? :)

schnueggerli 15-07-12 09:03

Mac donalds daar hebben we hem aan de laptop gedaan omdat hij itunes aangaf
de laptop gaf toen aan dat de iphone 6 uur aan de laptop moest, nou ja je kan niet een 6 uur bij de mac zitten dus na een uur besloten om af te koppelen en hopen dat die de volgende dag weer verder zou gaan
tot onze verbazing duurde het de volgende dag maar een half uur dus hebben we daar op gewacht.
toen deed hij het weer maar was wel alles kwijt nou ja jammer..
maar nu wilde ik hier eerst vragen of ik nu de foto's zou kunnen behouden die ik er nu op heb staan.

ballegooier 15-07-12 13:56

Begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met 'aan de laptop gedaan'... Heb je de iPhone hersteld? Opgeladen?
Als je in iTunes een backup heb gemaakt, of je iPhone hebt gesynchroniseerd met iTunes, dan zijn je foto's geback-up'd als het goed is...

schnueggerli 15-07-12 18:40

Ik vrees dat ik alleen heb hersteld....
Als ik hem nu aan de laptop hang zegt hij dat ik hem moet herstellen en dat alles verloren gaat.
ik vrees dat we dit in de vakantie ook hebben gedaan.
I-tunes had een iphone gevonden in de herstelmodus dus moesten we herstellen en nu zegt hij dit weer..
sorry, ik heb niet heel veel verstand van dit soort zaken dus probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen:o

ballegooier 15-07-12 20:59

Nu snap ik het iets beter. Maar als je hulp wilt, zul je je toch iets moeten verdiepen in de materie, om het goed uit te leggen hier om er achter te komen wat je probleem nu precies is.

Als iTunes een iPhone in herstelmodus vindt, moet de iPhone idd hersteld worden. Hij staat dan in DFU modus. Een reservekopie maken of synchroniseren kan dan niet meer (te laat) Soms helpt een hard reset om hem hier uit te krijgen, of had je dat al geprobeerd?

schnueggerli 15-07-12 21:23

hoe doe je een hard reset?

ballegooier 15-07-12 21:23

Google eens, schnuggerli...?! ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.