//

Apple logo blijft hangen.

Apple logo blijft hangen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 3gs blijft hangen op de apple logo. Ik ben al dagen bezig en weet me geen raad meer! Ik heb geprobeerd om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-12, 19:51
Rhandy Rhandy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard Apple logo blijft hangen.

Hallo,

Mijn iphone 3gs blijft hangen op de apple logo. Ik ben al dagen bezig en weet me geen raad meer! Ik heb geprobeerd om de orginele software er op te zetten en dit lukt, Itunes herkent de telefoon maar de logo blijft alsnog hangen. Dit gaat ook zo met custom firmware! Ik kan alles installeren zo als het hoort, maar kom alleen niet van het apple logo af! Zoals ik het merk start de tel ook steeds weer opnieuw op na een tijdje er niets mee gedaan te hebben.

Is er nog iemand met ideeën??

Groet, Rhandy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-12, 11:16
bjotje bjotje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 22
Standaard

dit heb ik gisteren ook gehad ,
DFU-modus in (hij hoort gelijk uit de DFU-Modus te springen dit deed hij bij mij niet) , DFU-modus handmatig uit, na 10 minuten startte die van mij eindelijk op.
maar iTunes herkend je iPhone Én je kan de software terug zetten zoals het hoort?? ( niet custom )
  #3  
Oud 17-07-12, 20:22
Rhandy Rhandy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjotje Bekijk bericht
dit heb ik gisteren ook gehad ,
DFU-modus in (hij hoort gelijk uit de DFU-Modus te springen dit deed hij bij mij niet) , DFU-modus handmatig uit, na 10 minuten startte die van mij eindelijk op.
maar iTunes herkend je iPhone Én je kan de software terug zetten zoals het hoort?? ( niet custom )
DFU doet zo als hoort en ik kan de orginele software ook terug zetten. Deze heb ik nu draaien. Maar hij blijft toch hangen op het apple logo.. Het maakt niet uit wat voor firmware ik draai.. Ik heb het gevoel dat het wel eens aan de batterij kan liggen want hij geeft ook heel vaak aan dat hij leeg is en misschien dat hij daardoor niet helemaal kan recoveren?? Ik hoop dat ik morgen de batterij krijg. Kan ik hem meteen ff testen!!
  #4  
Oud 18-07-12, 22:45
Rhandy Rhandy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard

Het probleem van mij is opglost!! Het lag toch aan de batterij ik heb deze inmiddels verv. en de iphone werkt perfect!
  #5  
Oud 18-07-12, 22:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Fijn dat het is opgelost.

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g blijft op apple logo hangen Loentje10 iPhone algemeen 2 29-01-12 16:25
iPhone: apple logo blijft hangen volkarnhem Jailbreak 1 29-08-11 22:21
Blijft hangen op Apple logo OiP Archief 1 28-04-09 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.