//

Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt?

Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb veel gezocht over hoe ik de Overig bestanden moet verwijderen. En na lang zoeken leek Iphone-Hertel het beste keus voor mij. Maar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-12, 02:14
IphoneNao IphoneNao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Exclamation Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt?

Ik heb veel gezocht over hoe ik de Overig bestanden moet verwijderen.
En na lang zoeken leek Iphone-Hertel het beste keus voor mij.
Maar een ding zit me nog dwars. Als ik een reservekope(back up) maak, behoud ik dan ook de bestanden (Foto's enz.) in mijn Hidden App(Dot Lock App van App2be) ook? Want ik heb meer dan 1100 foto's erop en wil die niet kwijt... Ben bang als ik een back up maak alleen de app terug komt zonder mijn foto's erin :/

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-12, 02:53
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Die overige zitten meestal in de stash-directory en daar kan je niet aan zonder jailbreak...

Een reservekopie zet ook je foto's terug...
  #3  
Oud 17-07-12, 10:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneNao Bekijk bericht
Maar een ding zit me nog dwars. Als ik een reservekope(back up) maak, behoud ik dan ook de bestanden (Foto's enz.) in mijn Hidden App(Dot Lock App van App2be) ook?
Ja, die foto's blijven behouden want die staan nu in de Sandbox van Dot Lock en daar wordt ook een backup van gemaakt.

Na het terugzetten van de backup gaat "overige data" weer even groot zijn als voorheen. "Overige data" is data die apps opslaan in hun eigen Sandbox en niet in de standaard media folders.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? GewoonIphone iCloud 2 17-10-11 22:53
Hidden ook voor iPhone? Wilders4ever iPhone Apps 0 02-06-11 13:56
Ifile: in bijna elke app folder staat een screenshots map, waar dient deze voor? nzn Jailbreak apps en thema's 0 29-05-11 10:24
Moet ook een keer gezegd worden ArB Archief 17 24-11-08 06:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.