//

Internet op gsm in Amerika

Internet op gsm in Amerika discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga in september voor drie weken naar Amerika en ben op zoek naar een prepaid sim-kaart met mobiel internet dat gelijk is aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-12, 16:59
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard Internet op gsm in Amerika

Hallo,

Ik ga in september voor drie weken naar Amerika en ben op zoek naar een prepaid sim-kaart met mobiel internet dat gelijk is aan het Mobile Vinkings systeem.

Bestaat dit in Amerika en kan daar snel en gemakkelijk gebruik van gemaakt worden.

Heb al reeds wat opzoekingen gedaan hieromtrent en sommigen spreken van succes en anderen van mislukking. Wat mij ook is gebleken uit mijn zoektocht is dat de meeste medewerkers van bv. A T&T geen kaas hebben gegeten van dit soort vragen. Er worden vreemde manieren van activatie aangeraden en dingen verkocht zonder de garantie dat het echt zal werken.

Ik heb volgende website gevonden op internet:
International SIM; Voor uw internationale simkaarten

Heeft iemand hier ervaring mee? En kan iemand mij een oplossing geven voor dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-12, 17:24
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Kijk eens hier: http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...-new-york.html
  #3  
Oud 19-07-12, 17:39
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Standaard

Ik ben in januari in San Francisco geweest. Heb gebruik gemaakt van AT&T pay and Go. Heb via E-bay de kaartjes voor $6 gekocht. Kreeg ze in een week, heb ze in SF geactiveerd. Voor meer instructies op e-bay zoeken op AT&T pay and Go. Daar vind je dan ook meer informatie.
  #4  
Oud 20-07-12, 09:08
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Bedankt voor de link.

Ik begrijp ook dat er in Amerika veel gratis Wi-Fi te vinden is, maar aangezien ik de Westkust ga touren zal ik dus niet alleen in dichtbevolkte steden zijn maar ook bv. in de Grand Canyon en dan kan ik mobiel internet goed gebruiken.

Heb jij zelf al via die pay as you go sim website gewerkt of iemand anders?

Is het echt het beste om een simkaart op voorhand te kopen en te laten overkomen?
  #5  
Oud 20-07-12, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jcop Bekijk bericht
in de Grand Canyon en dan kan ik mobiel internet goed gebruiken.
Ik zou mij van dat mobiel internet in de Grand Canyon maar niet al te veel voorstellen

Citaat:
Q: Will my cell phone work in the canyon?

A: Probably not. Cell phone service throughout much of Northern Arizona is difficult to maintain. It is nearly impossible to get and keep a signal at Grand Canyon, Marble Canyon, Arizona Strip, and area tribal lands. Satellite phones are being tested with some success in places outside of the narrowest portions of the canyon
http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/hiking-faq.htm
  #6  
Oud 20-07-12, 14:41
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Ja, het was dan ook maar een voorbeeld van waar ik allemaal naartoe ga gaan.

Toch vind ik het belangrijk om in niet zo dichtbevolkte steden waar er minder gratis Wi-Fi-spots zijn ook nog te kunnen genieten van internet.

We zijn veel op de baan en kunnen dus ook niet, spijtig genoeg, bij elke starbucks stoppen om even te connecteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
Amerika: internet via Wi-Fi illegaal? Jodokus8 Wi-Fi 11 10-08-09 18:44
naar amerika internet uitzetten?? Quintenajax Odido (T-Mobile) 2 26-07-08 22:57
Gsm.nl en fw 1.1.2. marcoryn Koopinformatie Nederland 3 19-01-08 07:45
GSM.nl NickNL Archief 1 23-12-07 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.