//

Iphone 4s wordt niet opgeladen in auto, van mijn vrouw wel...

Iphone 4s wordt niet opgeladen in auto, van mijn vrouw wel... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een heel vreemd probleem dus vraag mij af iemand enig idee heeft waar dit aan kan liggen. Ik heb een tomtom carkit, die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-12, 19:16
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard Iphone 4s wordt niet opgeladen in auto, van mijn vrouw wel...

Ik heb een heel vreemd probleem dus vraag mij af iemand enig idee heeft waar dit aan kan liggen.
Ik heb een tomtom carkit, die gebruik ik al vrij lang naar tevredenheid. Eerst met mijn iphone 3, later ook die van mijn vrouw die een 3gs had. Opladen, pairen met bluetooth etc ging allemaal prima. Toen de Iphone 4 kwam idd zo'n rubbertje laten komen zodat de iphone goed in de kit past, geen enkel probleem, werkt ook prima.
Vorige maand heeft mijn vrouw de Iphone 4s gekocht (8gb), ook weer gekoppeld en alles werkte prima. Maar nu komt-ie. Ik heb nu ook een nieuwe 4s (64gb) en je weet al waar dit naar toe gaat, hij wordt niet opgeladen in de carkit. Ik snap er helemaal niets van. Iemand enig idee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-12, 23:01
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

4s 8GB? Zal de "gewone" 4 zijn. Zeker? Anders zou het geen probleem moeten zijn
  #3  
Oud 21-07-12, 11:06
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

Nee is 4s, ander gb aantal dan, weet ik niet precies, maar 100% zeker een 4s, ik verdiep me nooit zo in welke speficaties er op de markt zijn van een iphone, zij heeft in ieder geval die met minste gb's, is verder helemaal niet de issue, issue is dat mijn oude iphones en haar splinternieuwe het wel doen en mijn splinternieuwe niet, qua opladen, en dat is zéér eigenaardig, maar blijkbaar heeft niemand hier een antwoord op. Ook maar naar Tomtom een mailtje gestuurd maar verwacht er weinig van
  #4  
Oud 21-07-12, 13:00
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Met de minste gb's (8gb) is iphone 4. Van buiten lijken due 4 en de 4s identiek (op de antenne verdeling na) maar onder de kap zit er beduidend wel verschil in. De issue dat hij niet oplaad lan te maken hebben met iets software matigs. Net zoala display mirroring op de 4s kan met de 4 ook, maar pas na een jailbreak en een softwarematige instelling veranderen. Ik denk dat tomtom er geen antwoord op heeft, dus zou ik me wenden tot apple(store)
  #5  
Oud 21-07-12, 13:04
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

nee is 4s, staat op de doos die we nog hebben , heb iphone niet bij de hand anders kon ik checken, maar weet 100% zeker dat 4s is, staat ook op de bon van t-mobile .... Maar ik ik zal idd ook eens bij apple navragen en zal ook eens via andere auto-oplader proberen, heb ik nog ergens 1 liggen, kijken of ie dat dan wel doet.
  #6  
Oud 21-07-12, 13:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Klopt die 8GB dan? 4S met 8GB bestaat toch niet?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 21-07-12, 13:27
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

daar gaat het niet om, weet het niet eens zeker hoeveel die is, dat is niet de issue,.... het is een 4s net als de mijne, dats is 100% zeker, die van haar laadt wel in de auto op de tt carkit, de mijne niet, beide binnen een maand gekocht..... daar gaat het om
  #8  
Oud 21-07-12, 13:43
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djarend Bekijk bericht
daar gaat het niet om, weet het niet eens zeker hoeveel die is, dat is niet de issue,.... het is een 4s net als de mijne, dats is 100% zeker, die van haar laadt wel in de auto op de tt carkit, de mijne niet, beide binnen een maand gekocht..... daar gaat het om
Is wel een issue.. Daar het dan om 2 verschillende toestellen gaat..
  #9  
Oud 22-07-12, 15:29
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

Zo, even voor jullie gemoedsrust gecheckt, de iphone van mijn vrouw is een 4s 16gb hehe, en ik heb een andere autolader geprobeerd en dan doet hij het wel, het ligt dus aan de tomtom lader, vreemd..... vooral omdat alle andere iphones het wel deden en doen, behalve dus die splinternieuwe van mij die een maand na die van mijn vrouw is gekocht
  #10  
Oud 22-07-12, 16:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djarend Bekijk bericht
...het ligt dus aan de tomtom lader, vreemd.....
Dan heb je nu een "issue", waar het om gaat, met TomTom Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 15:53
Mijn iphone naar m'n vrouw en ik een nieuwe pong38 iTunes 1 27-04-11 17:13
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! boijke Odido (T-Mobile) 8 05-03-10 21:38
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.