iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hulp bij "Verbinding met iTunes Store mislukt" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/122209-hulp-verbinding-itunes-store-mislukt.html)

DennisBeverloo 20-07-12 15:19

Hulp bij "Verbinding met iTunes Store mislukt"
 
Op mijn iPhone kan ik geen nieuwe apps meer installeren. Als ik op 'Installeer app' klik in de App Store keer je terug naar je basisscherm, verschijnt het logo van de nieuwe app maar vervolgens verdwijnt deze direct weer en krijg ik de melding "Verbinding met iTunes Store mislukt".

Het probleem treedt alleen op bij het installeren van een nieuwe app, apps updaten gaat wel goed. Op mijn iPad heb ik geen problemen.

Heb het geprobeerd via Wi-Fi en via 3G, internetverbinding is gewoon actief. Heb het ook geprobeerd met iPhone via kabel gesynct met iTunes op mijn pc, geen effect.
Wachtwoord klopt ook want als ik een fout wachtwoord invoer krijg ik netjes de melding dat mijn wachtwoord niet klopt.
Ik heb ook de iPhone opnieuw geinstalleerd en een iCloud reserve kopie teruggezet, probleem blijft bestaan.

Wat kan er aan de hand zijn?

mull0r 21-07-12 10:07

Mijn vriendin en ik hebben hetzelfde. (ik op de iPhone, zij op de iPad).

Alleen ook bij updaten van apps! Browsen door de App-Store werkt wel, maar zodra er een app geïnstalleerd moet worden geeft hij deze melding weer. (Verbinding met iTunes Store mislukt)

EDIT: HIJ DOET HET WEER, zomaar... :)

Converted 21-07-12 12:09

Same hier. Sinds vandaag bij het updaten soms, het nieuw installeren van een app en bij een app die ik tracht te downloaden uit de cloud.
Maar als je meerdere keren probeert, lukt het dan uiteindelijk wel. Vermoedt een foutje langs apple zijn kant. Want doet het zowel op men iphone, ipod als op men ipad lol:-) zondagkuren zeker

Guest-20180925190238 21-07-12 12:12

Er zijn blijkbaar wat problemen bij Apple :eek:

Zelfs een Time Capsule en een AirPort Extreme waren hier aan het zeuren dat een Apple ID (voor "Back to my Mac") niet correct is.

Nu schijnt het weer te werken :)

XIII 21-07-12 12:20

Had er ook last van.

Zie dit artikel: ‘Verbinding met iTunes Store mislukt’: App Store momenteel moeilijk bereikbaar - iPhoneclub.nl

DennisBeverloo 21-07-12 15:53

Dat er nu verbindingsproblemen zijn is puur toeval. Mijn probleem speelt al een paar dagen.

Missthing79 21-07-12 16:01

Ik ook!!! Zowel op de iPhone als op de iPad!

DennisBeverloo 24-07-12 22:33

Iemand een idee?
Nogmaals, de storing van laatst heeft er niets mee te maken. Ik kan nu nog steeds geen apps installeren, wel updaten.

FlorisJ90 12-10-12 20:31

Hier hetzelfde: IPad van m'n moeder geeft al anderhalf week aan 'verbinding met iTunes mislukt' wanneer ze een app wilt installeren of app update wilt uitvoeren. iPad is al verschillende keren helemaal uit geweest, iTunes update op laptop is uitgevoerd (nu 10.7), al aantal keren opnieuw blijven proberen van installeren/ updaten apps, maar niks werkt tot nog toe. Iemand een idee wat hiermee nog te kunnen doen? Gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.