//

iPhone 4S filmt niet in 1080P

iPhone 4S filmt niet in 1080P discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren heb ik een iPhone 4S. Ik heb wat test filmpjes gemaakt en naar Youtube geupload. Later ging ik op mijn pc op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-12, 12:40
alonsofo1 alonsofo1 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard iPhone 4S filmt niet in 1080P

Hallo,

Sinds gisteren heb ik een iPhone 4S. Ik heb wat test filmpjes gemaakt en naar Youtube geupload. Later ging ik op mijn pc op youtube kijken, en toen bleek dat het geen 1080P maar 720P was. Hoe kan ik in een hogere kwaliteit filmen/uploaden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-12, 13:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alonsofo1 Bekijk bericht
Hallo,

Sinds gisteren heb ik een iPhone 4S. Ik heb wat test filmpjes gemaakt en naar Youtube geupload. Later ging ik op mijn pc op youtube kijken, en toen bleek dat het geen 1080P maar 720P was. Hoe kan ik in een hogere kwaliteit filmen/uploaden?
Uw filmpjes die je hebt gemaakt met je 4s zet die eerst over naar je pc bv naar je video map, dan open je youtube en dan ga je naar je video die je op je pc in de video map heb gezet, als u filmpjes volledig is geupload (duurd effe) dan zal deze in 1080p te bekijken zijn.

Als je dit vanaf je iPhone doet dan is het maar tot 720p.
  #3  
Oud 22-07-12, 14:21
alonsofo1 alonsofo1 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

En hoe zet je ze op je computer dan?
Als mijn iPhone aan de computer hangt upload hij mijn foto's, maar niet mijn video's
  #4  
Oud 22-07-12, 17:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je kan toch je bestand gewoon verslepen als je phone is aangesloten?
Als je in je iphone gaat dan via je pc, dan zie je toch je video filmpje staan, dat zou moeten toch? Welnu, versleep deze gewoon naar je video map op je pc/laptop.

Als dat toch niet gaat dan kan je het altijd via de app photosync proberen, is draadloos en je moet gewoon volgen wat er staat, is een adres die je moet ingeven.
Is niet moeilijk om te gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1080p MP4 vanuit iTunes overzetten op de nieuwste iPad lukt niet. iphoonnoob iTunes 2 14-04-12 22:23
App gezocht die dat wat je filmt, wegschrijft naar andere systeem tatsel iPhone Apps 2 19-03-12 15:25
iphone 4 filmt geen HD meer mykey73 iPhone algemeen 1 05-11-10 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.