Filmpje sturen naar android toestel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een filmpje gemaakt met mijn iphone, die met what's app naar een android toestel stuur. Die mensen kunnen het filmpje niet bekijken. Moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpje sturen naar android toestel
Ik heb een filmpje gemaakt met mijn iphone, die met what's app naar een android toestel stuur. Die mensen kunnen het filmpje niet bekijken. Moet ik de iphone anders instellen, doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet?
Alvast bedankt voor je hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Enig idee welke app daarvoor goed is?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer MX player maar eens. Succes.
Omdat timosha de vraag beantwoord heeft en dit een iPhone forum is gaat dit topic op slot.
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie hulp!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Portrait filmpje naar DVD 16:9 | daktus | Muziek, foto & video | 1 | 22-02-11 10:42 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
Iphone, N95 of Android toestel. | Akela Wilmans | Koopinformatie Nederland | 0 | 13-04-10 19:25 |
krijg filmpje niet naar itunes | Sultan | Archief | 3 | 10-10-08 11:06 |
|
|